SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Wednesday, May 30, 2012

TOP 16 : Paperbag yang unik & kretip tahap mentibang laut

           Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

     Salam Rabu guys.Bila perut dah kenyang,baru ada semahngat sikit nk menaip laju2.Alhamdulillah,sedaap nasik goreng hayam beli kt gerai tepi gumah aku nih.Err tapi xleh lawan nasik goreng buatan tangan aku pasai nasik goreng aku memang yg paaling mabeles dlm sejarah pembuatan nasik goreng semalaysia tau *sila pecaya & pamerkan riak teruja spt pondan* auwww
     Err engko orang suka dok kumpul paperbag? Selalunya perangai kumpul mengumpul nih melibatkan kaum pempuan,lagik2 ngumpul mende2 unik nih.Kaum lelaki biasanya lebih kpd ngumpul mainan,jersi bola @ seswatu yg bersifat kelelakian.Aku pulak antara pempuan yg kemain batak gila mengumpul paperbag.Kau sebut jela apa jenama dlm Mesia nih,sume paperbag jenama tuh ada dlm simpanan aku.Dari sekecik-kecik sampai lah ke paperbag yg besar bagak mcm kotak tibi aku ada.Entah ngape terasa spt 1 kebanggaan dpt mgumpul pelbagai jenama paperbag tuh.Hape yg lagik sengal,kenkadang aku bukan nk sgt barang2 yg d jual kt butik2 @ seswatu kedai tuh tp lebih kpd nak paperbag dari butik tuh.Mesti ada yg menganggap aku bangang tahap unta kan.Apalah yg ada pada paperbag tu berbanding isinya kan..Pigidahh kau apa tahu pasai kau takde sentimental value mcm aku,bhai..! *haih bukan main marah kau ye* Tapi takat nih koleksi paperbag aku xdelah yg unik @ kretip mcm gambar2 kt bwh nih.Grrr sumpah geram laa nengok paperbag yg unik cemtu bhai! Jom let's cekidautt betapa unik & kretip paperbag dari luar negara nih..zasss ---->

        Nasib bahek paperbag tuh gambar badan lelaki.Cer bayangkan kalo letak gambar badan pempuan..Perghhh *x dpt nk bayangkan*

        Agaknya kalo rabun sah2 kite hengat dia bawak botol darah kan..Gilaa gempak siakk!

       Alahaiii omei beno haa paperbag niii..Beli hape laa gamaknye dpt paperbag cemni *err xkan kot beli anak beruk*

       Unik yg memang boleh bikin org ternganga..Mati2 aku hengat dia bwk air coke..Pheuww

       Perghhh gila setail nak mampuih paperbag niiii!! Beli boxer letteww agaknye..kehkeh

       Aiyokkk nape omeii sangat paperbag niii...Kalaulah ada kt Malaysia abe weeeiiiiii

        Nape lah omputih nih punya design paperbag unik nak mampos? Grrrrr *nada geram*

        Unik yg xleh nak kata apa dah..Hanya mampu buat mulut cam gambar kat paperbag tu sbg tanda teruja!!

       Kalau paperbag cemni ada kt Mesia,aku lebih rela beli paperbag semata daripada beli barang yg d jual tuh..Sumpah!

      Besar kemungkinan paperbag nih d gunakan utk mengisi barang2 letrik yg d beli..maybe maybe :P

       Kalo hade paperbag cemni,sah2 akan berebut dgn momot masing2 nak sbb unik sgt..!! Kompem!

       Kebarangkalian mereka2 yg lemah jantung akan terus pingsan bila tersalah pandang sbb ingatkan bawak kepala orang!..Perghhhh stail siakk!

        Ini baru betei paperbag cap ayam! Kau ada? :P

        Adoihhh nape unik sgt nii....Adoii la adoii laaa... *tampar pipi berkali-kali*

       Konon nampak gagah perkasa laa bawak dumbell..sebeno nya hanyalah paperbag..Tipah tertipu banggg!!

    Kalau terasa nk gempak abis bawak pistol gunalah paperbag spt d atas..Polis pon x kan marah kau labu :P

     Meh bukak mata beso2 tengok paperbag aku pulak..kehkeh

      Alahaiii tilam..kemain kotak2 bagai *buat2 x nmpak laa tilam tu*

      Dgn rendah diri aku mengaku paperbag TAG HEUER itew sama sekali bkn milik aku tp hak mutlak momot.Tapi kerana kegilaan terhadap paperbag menjadi2 aku merayu supaya momot bg aku jugak x kira apa nk jadi !! Aii mana mamfueww nyah :P

      Ekceli,banyak lagi paperbag koleksi aku.Goodie bag p kenduri kawen yg kretip2 omei2 pon aku simpan.Shayang oiii nk buang.Mesti kau pelik,wehh ape pekdah kau dapat kumpul paperbag bebanyak tuh,bukan leh jual pon! Fine,memang lah xleh jual bhai.Kalau lu nk beli pom mmg gua xkn jual der *konon gengster abis* Ni sume warisan utk anak cucu aku nnti tahu *erkk* Psstt nk tau rasie aku? Tiapkali kua dating,aku akan bwk bebrape keping paperbag konon nmpk aku shopping bagai laa.So xdela nmpak kuar tu mcm hampeh xde bimbit2 paperbag tu.Pandai x aku? Kau ada?? Kehkehkehh..Err babai :)

   

2 comments:

  1. JOM JOIN GA CIK FIE RAMAI !! :) http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/peserta-random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    ReplyDelete
  2. Menarik gila beg plastikk or paper bag* don know which one.hehe! ^_^

    ReplyDelete