SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Sunday, May 13, 2012

Aku hanya budak biasa-biasa jewww

           Salam & Hye
         Hallu Aimiey Azizan In Da' House

     Salam Ahad guys.Erkk oleh kerana waktu aku taip entry nih lagik lima minit jek nk ke pukul doblas makanya secara otomatik dah masuk ari senin kan..So salam senin guys.Err dah hade yg masuk tidoq ke? Aiyakk xde sape bace entry aku laa gini..Wuwuwu sedeih :'(  Ehh over tauu..kehkeh..Opss lupa pulak besok memasing dah setat bizi ken.Orang bekerja kene p kerja.Budak sekolah kene p sekolah.Budak student kene p kelas.Penganggur jela dok umah tanpa sebarang xtvt & destinasi..hewhew
     Tadi kan aku adik badik kuar bawak mak mkn mekdi celebret mother's day.Lepas jek aku balut adiah santik2 bagi kat mak,ahdik plak ajak join bwk mak g mekdi.Dek sebab g mkn2 tula terlmbat mengapdet entry niaa habaq hang..So lepas semayang isyak bergegas menyiapkan diri ala kadar.Sesampai jek kat mekdi tu kemain lah gamai manusia beratur punye paaanjaanngg belom kire yg drive-thru lagi haaa..Nampaknye malam ni kebanyakan orang kebulur nk mencekik mekdi kott err *termasuk aku* :'P  Macam biase aku nih palin mencik menghadapi kesesakan & keramaian nih.Satgi pala aku mcm ade burung2 terbang jek rasa.Tapi dek sbb nk menggumbirakan ati mak so hadapi lah ia dgn tabah ken..
      Nak d jadikan cegite lah masa tengah baris tu time nk order budak kaunter tu senyum semanis mungkin smbil mgambil pesanan.Lepas jek habih mengorder,budak nih bertanya soklan yg langsung tak kusangka tak kuduga mcm lagu Saleem tu,katenyew - Err kakak ni Aimiey Azizan blogger Ahmad Albab tu kan??- Gaaa menganga doploh saat jap.Acaner budak ni bleh kenai? Oleh kerana org ramai yg baris blkg aku nih dah lapaq mekdi maka aku tpksa memblah kan diri sesegera mungkin & hanya mampu mengukir secalit senyuman paalingg omei utk budak kaunter tuh..Ade jodoh kite jumpe lah lagik yew dikk :D
       So aku pon duduklah d seblah mak lalu selepas membaca doa makan, ayam spicy mekdi terus aku kunyah dgn sopan lagik beretika,maklum lah step2 seblom mjadik public figure memang begitu.Isyhh over tauu..Okeh2 abaikan jek aku meraban tuh.Pestu sambil makan tu aku leka menelek Ipad.Tengok pesbuk.Tengok tuiter.Tengok belog.Buat foursquare.Isyhh batak kemain aku ken..Tengah aku leka makan smbil ber on9 tuh,ade 3 mamat dok depan meja aku dok usha2 semacam.Aku mulenye buat x tahu jela.Tapi makin lama makin peliks pulak sorg mamat ni bisik2 kt member die then member die teros pandang.Hek eleh ni yg aku x berkenan nih.Menjadi kepantangan aku kalo time aku makan org dok usha2 lelagi orang jantan! Aku ni pemalu okeh..Takmo la pandang2..Aii segan tahu *isyhh parah* D pendekkn cegite,lepas jek mengabiskn 2 ketoi ayam maka aku bngun p sinki.3 ekor mamat nih pandang lagik.Tah ape maksalah aku pon xtau.Nk kate aku pakai suar x berzip,aku hnya pakai suar trek sukan jek.Nak kata muka aku cm mak lampir,aku lgsg x pakai mekap bagai.Lantak p lah kt depa.Taktik nk mengorat cara lama letteww *perahsan*  Mak aku suruh p mintak pelastik kt kaunter pasai dah terorder bnyak nk bungkus bwk balik.Maka aku pon pegi menurut arahan mak.Masih gamai maknusia berbaris panjang smpai tekde ruang sikitpun nk menyelit.Terpksa nungguin sebentar kt tepi2 org ramai tuh.So terjadilah perkara seterusnya...Cer teka apekah perkara tuh? Cer teka cer teka..kehkeh

        Aku malas nk upload pic dari Ipad so rembat jek kt google..Boleh x cemtu?

        Oke aku smbung cegite yew..Mase aku ngah selit2 dlm keramaian maknusia tuh,3 ekor mamat peliks tadi tetibe ade d situ jugak,Aku kurang pasti adekah dorg bertiga pon nk g mtk pelastik mcm aku @ pun dorg dah nk blah dari mekdi tuh.Tapi yg buat aku tergamam sbb salah sorg dari mamat tu tetibe kuarkan Galaxy Tab dia lalu berkata die nk bergambar dgn aku.Katenye lagik dia minat bace velog aku.Tetiap entry aku die baca.Jadiknye dia minat penulisan aku justeru die minat orang yg menulis sekali *aku lettew* Pheuuww xterkata dah time tuh.Heran jugak aku,aku nih bukannye blogger pemes ames mcm Fatin Liyana @ Maria Elena tuh siap masuk tibi majalah bagai.Aku hnya sorg penulis cabuk jek,tapi ade pulak org kenal siap nk bgambar bagai!! Lagik sekali aku terlongo x pecaye.Dek sbb dlm tu kemain sesak mcm harem maka dorg mtk aku bergambar kt luar mekdi.Alahaii malunye den..Dahlah pakai kemain selebet dgn suar trek,sweater ngan muke yg pudar..Tah camne la rupe aku dlm gambar mamat tuh..Dek sbb aku masih dlm kebingungan makanye lepas jek mamat 3 ekor nih mengucapkan time kasih,aku pom masuk ler dlm mekdi balik.Sesampai jek kt meja,mak perli bahek punye.Haii kemain lame p buat pelastik..kuikui
       Dalam kete aku diam sejuta bahse.Taktau nk kate ape.Masih terkezut.Dah mcm retis lak aku gase.Tetibe aku terase mcm aku nih baru menang anugrah bintang popules jek..kahkah gila perahsan.Dah smpai gumah baru aku tersedar,aku langsung lupa nk tnya nama mamat 3 ekor tuh.Adekah dorg jugak blogger? Jangan dorg 3 ekor tuh penjenayah udah..Kang x memasal gambar aku tu jadik mangsa pulak..Uisyhh nakoottt..Apepon aku tetap aku.Aq hanye budaq biasew biasew jeww *ayat gedix daq skunk* Aku hanyalah AIMIEY AZIZAN,akulah Ahmad Albab dlm ini cegite.Dan palin penting, AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA...

         Aku budak biasa-biasa jeww! *bajet*

        Hadiah utk mak..Kemain pembalut engriberd dah mcm nk kasik adiah kat budak tadika.Tu jek pembalut yg ada mak..hewhew:D

P/S: Samat Hari Ibu.Samat Hari Senin.Samat menidokan diri.Samat bekerje utk esok.Bubuiii :))
     

   

1 comment:

  1. waaa , blogger femes-femes nih , hehehehe . ;p

    nak bergmbar jugak boleh? ;p

    ReplyDelete