SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Wednesday, May 16, 2012

Rahsia di hati tak siapa yang tahu.....

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

     Salam Rabu guys.Oh penatnya badan arini seharian otot kaki melangkah tanpa henti.Ekceli takde apa pon nak aku bebel arinih pesal aku kemain ngantok ekstra penat niaa.Lagi pulak sebenarnya aku taip entry ni buat petama kalinya dekat Ipad.Erkk rase mcm x biasa lah pulak sebab selama ni asik mengapdet kt lappy jek..huehue
     Sure engko orang tertanya2 apekah simbolik tajuk kt atas nun..Takde apa pom sebenarnya.Tajuk tu bukanlah tajuk novel terbaru Ahadiat Akashah, bukan jugak tajuk drama swasta kt tb tiga suku arahan Rashid Sibir apetah lagik tajuk pilem kesinambungan Ombak Rindu lakonan Aaron Aziz tueww..Err sebeno2 nye aku ngah layan lagu jiwang karat kt redio niaa smbil bermonolog dgn ikan laga aku..kehkeh xtau pesal aku cam insan yg dlm hati ade taman lak skg nih..Aku rase mcm nk dpt ilham nk karang cegite baru jelaa.Dulu kemain gajin menulis cerpen lah bagai tp skg masa nih kemain jeles nk kasik aku time menulis *porahh menulis entry ada pulok masa kenzz*
      Okeh lastly aku nk coretkan - Kehidupan kite penuh ngan cabaran,ujian,dugaan,suka,duka,masam,manis,pahit maung bla blaa setat kite celik mata smpai lah nk tutup mata.Hidup nih pendek kata penuh complicated dgn pelbagai ragam maknusia.Kenkadang aku sgt penat nk mjaga sekeping hati maknusia sdgkan hati sendiri terjeruk rasa.Mohon Allah pertingkatkan kesabaran & ketabahan aku menempuh onak & ranjau kehidupan nih.Mohon Allah istiqamahkan aku supaya bersabar dgn segala yg telah Allah aturkan dlm hidup aku.Aku pecaya ade hikmah yg tlh Allah aturkan d setiap ujian & dugaan yg d turunkanNya.Biarlah segala rasa ini hnya d ketahui Allah krn RAHSIA DI HATI TAK SIAPA YANG TAHU...Okbai


No comments:

Post a Comment