SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Tuesday, May 22, 2012

Ooo yeaah !! Ini entry aku yg ke 200 !! ♥♥

           Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Selasa guys.Watcha doing? Okeh2 aku tau op koz rata2 engko orang kemain khusyuk depan tb dok layan debat PTPTN kt astro ken? Kt tuiter pon kemain haa masing2 dok cegite pasai debat tuh.Oleh kerana mase study dulu aku xde pon pinjam PTPTN maka secara otomatiknye aku tade kena mengena dengannye maka aku x tingin nk nengok pon debat tuh...hewhew
      Ekceli takde ape cegite pon aku nk updet mlm nih.Saja ahh nk buat senaman jari taip aksara2 kt keyboard niaa.Lagipun tetiap malam ade jek cegite aku updet,seskali apa salahnya merepek kosong pulak kan.Kalau ada yg rasa nk baca,teruskan baca ek & kalau ade yg dah menguap beso & mula d landa bohsan dgn entry aku yg xde pekdah ni sila2 lah memblahkan diri & toksah menyusahkan diri stay lelama kt belog tahpape nih.Perghhh gila eksen siaakk ayat aku kan! Marah tak..marah tak..:P
      Ohh utk pengetahuan,ini merupakan entry aku yg ke duaratos bhai! Oh yeaah mari berikan tepukan gemuruh kpd aku meh..! Pheuww cam x caye jek entry aku dah sebanyak nih! Rasa2 nye mcm baru jek aku buat belog nih & menulis.Alik2 diam x diam dah duaratos siakk! Kira nya aku nih hebak jugaklah ekk? *setat dah perahsan*

        Konon mcm selama nih berbelog dekat Ipad padahal baru sekali jek teray tulih entry kt Ipad..kehkehkeh :P

       Kenkadang dok pikiaq jugak,dlm dok bizi2 dgn jadual yg pack nih buleh gak aku curik masa menulis entry.Dulu aku gajin ngapdet kt opis guna pc bos! Tapi skg aku akan curik masa wktu malam utk ngapdet walau camne aku nantok @ letih sekalipun.Sokey,inilah d namekan pengorbanan yg x seberapa kan *puihh bajet mcm ada orang ternanti2 entry aku* Err sebenarnya niat aku menulis @ berbelog nih bukan pasai nk kejor glamer ke,nk bajet ke tp semata2 sebab MINAT yg sgt mendalam dlm dunia penulisan niaa.Mana2 info @ ilmu yg aku tahu secara x langsung dpt jugak aku share2 kt orang kan.Terpulang kpd orang laa samada suke baca @ tak dgn penulisan aku yg x seberapa nih.Baiteway aku cukup berterima kasih berjuta lemon kt kengkawan pesbuk yg x henti2 menyapot & membaca sume entry yg ada dlm belog aku nih! Ada jugak yg mjadikan penulisan aku nih sbg rujukan dorg jugak.Perghh terharu habaq hang jemah!
       Apepon sbg budak yg masih merangkak & mengesot dlm dunia penulisan belog,aku dgn rendah diri *walau dah sedia rendah ponn* mengucapkan setinggi penghargaan time kasih daun keladi kt kau orang yg setia membaca dunia repekan aku dlm belog nih.Kenkadang smpai ada yg tertanya2 bila aku nk buat entry baru bila agak lama aku x updet entry.Bila aku post jek entry kt pesbuk @ tuiter kemain dorg baca siap mengomen2 bagai! Huwaaaa xtau nk cakap ape dah sbb terlampau terharu.Tanpa peminat sapelah shayeee *ehh apsal aku bajet nk mampos nih?*
       Aku gak nk mengucapkan berjuta kemaafan jikalau ada d antara tulisan aku nih yg tahpape,menyentuh sensitiviti,menyentuh isu2 perkauman,kurang ajar & kurang asam keping,bernada eksen @ bajet bla bla blaa .Aku sedaya mungkin mengingatkn diri sendiri bilamana aku menulis,aku try mengelakkn kata2 kesat berbaur fitnah,dosa @ pape jek yg melukakan hati org lain.Mahap jugak ekk d atas penggunaan kata ganti diri AKU tuh utk ahkak2,ahbang2,mokcik pokcik,nenek2 @ atok * bg yg bukan buta huruf*,arghh pendek kata kome2 yg lebih tua lah senang cegite..ngehngeh..Nengoklah nanti aku nuko kata ganti diri kpd 'beta' mungkin lepas nih..huehue

        Momot baru pesan kt aku limasaat tadi tiapkali nk nulis entry sile buat senyum kerang..Setahu aku senyum kerang tuh senyum yg menampakkan gusi kaler merah2 kan? Soalnya aku x penah senyum menampakkan gusi apetah lg gigi sbb gigi aku kemain rebbit.Aku jwb balik senyum kerang xtau,makan kerang rebus aku tau lah :D  *oke sila abaikan dialog d atas* Okess samat datang ke belog Ahmad Albab & beta lah tuan belog ini..hikhik over tauuu :'P
        Halamak dah pukul doblas aaa..Kat redio dah nyanyi lagu Negaraku nih.Boleh tak aku bangun utk berdiri tegak jap? Erkk apsal ngan aku nih? Arghh kepala aku dekat nk tingtong lah nih gara2 mengantok yg melampau.Err err smpai sini dulu ek.Titeww nuq g t-dow r..Soq mlm titeww smbg tulis n-tery taww..Tengss coz baceww belog titeww yg tahpapeww nieww *puihh belit lidah nk sebut* Nunite guys..Babaiii..Salam:))
     

     

1 comment:

  1. hai hai, jemput datang belog, ada sale handbags FREE POSTAGE:)

    ReplyDelete