SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Saturday, May 5, 2012

Fanatik Produk Omei Ana Muslim pulak dahh..

           Salam & Hye
         Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Sabtu guys.Watcha doing? Apsal tah semenjak dua menjak nih masa macam jeles2 jek nak kasik aku mengapdet belog.Nak buat camne kan,bizi kemain ngalahkan Rosmah Mansur..kekeke :D
Oh yeah semalam lepas kua opis aku bergegas pegi PWTC dgn momot utk kali yg ketiga menerjah Pesta Buku Antarabangsa..! Kalau ikutkan rasa cam tetiap ari nak pegi selama Book Fair tuh berlangsung kau! Ni yg payah kalau dah terlampau ulat buku nih.Mata aku nih rambang kemain,sedar x sedar dekat nk malam gak baru geti carik jalan pulang ke gumah..hewhew..Paling x menahan,tiapkali terjah Book Fair tuh memang x sah kalau duit tak habis,memborong sakan! Esok last day Book Fair utk tahun 2012 nih..huu tetibe gase sedih semacam..
      Setakat yg aku pegi memang x sah lah kalau x ramai.Pelbagai peringkat umur datang terjah,dari bebudak sekolah smpai lah orang2 tua.Kat Book Fair jugaklah kite secara kebetulan dpt berjumpa secara hempat mata ngan novelis,kartunis,penulis & ustaz mahupun ustazah! Masa aku p Book Fair time cuti ari pekerja aritu,aku dpt jumpa Ustaz Zahazan Mohamed.Cuma aku agak terkilan sebab x dapat jumpa ngan Ustaz Azhar Idrus!! Macam biasa booth peberet aku semestinya booth Karangkraf,Gempakstarz,Creative Enterprise,MOY,Ana Muslim,Al-Hidayah & paling terbaru Buku Fixi! Kalau engko orang gila ngan novel Kitab Terfaktab yg pemes ames tuh,kat booth Buku Fixi lah jawapannye..So memandangkan esok last day Book Fair utk taun nih,bg engko orang yg masih blom pegi sila2 lah pegi terjah dgn segera! Kalau engko orang nak tahu,selain batak ngan buku aku gak geram gila ngan pelbagai mercandise yg d jual kat sana! Jom nengok menatang yg aku kemain batak borong x hingat tuh..Zasss...;))

       Tadaa..! Mercandise yg super omeii keluaran Ana Muslim Distributors..

       Dahlah omeii2 murah pulak tuh! Gila x geram kau!!

       Serius T-shirt Ana Muslim tu sgt omeii! Tu belom pakai lagii tuu..dah pakai lagi super duper omeii! :P

       Paperbag Ana Muslim yg saaangaatt omeii! 3 seploh hinggit! Muraahh bukann...:))

       Mohon kau pegi terjah Book Fair segera kalau mahu kan barangan super omeii cemni..hewhew

       Buku ilmiah 5+1 spesel utk wanita ini beharga hanya seploh hinggit saja! Keluaran bermutu Ana Muslim Distributors..

        Tetibe aku terasa mcm kembali ke zaman bebudak bila baca balik buku Ana Muslim..Oh nostalgia sungguh..

       Tadaa..! Koleksi button & keychain omei Ana Muslim..Button Klik & Yezz tu aku beli kat Karangkraf.Frust sebab button Remaja tak ada..

       Kengkawan aku naik heran tak boring ke aku asik dok mengulang p Book Fair tuh.Amende yg ade kat sana smpai aku eksaited gila nk pegi.Pertanyaan dorang yg bikin aku pelik sebenonye..Aku jwb balik,hanya si kaki ulat buku jek yg x kan penah ade perkataan boring bila pegi sana.Kalau engko orang nk tau,sepanjang idup aku nih x penah sekali pun aku ter'miss' pegi Book Fair nih! Satu kerugian teramat kalo  aku x pegi kau..Paling gila sekali,ada antara novel yg aku beli time Book Fair taun lepas pon ada yg aku x baca lagi tahu!! Kalau masih panjang umur,dapatlah aku pegi Book Fair utk tahun depan pulaks..Apepon,selamat membaca! Membaca itew jambatan ilmu..Malas membaca jambatan dungu.Renung2kan dan selamat beramal....;)))

1 comment: