SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Saturday, April 14, 2012

Kek Paling Peliks : Sanggupkah korunk makan??

           Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam sabtu guys.Watcha doing? Elee tengah nengok cerekarama lettew.Aku malaz nk layan cerekarama minggu nih yg tahape2,dah tu pulak hade pelakon yg paling aku nyampah sape lagik kalo bukan si Shaz Jazle tuh.Daripada layan cerekarama yg x best tu,bahek aku ngapdet belog kan..kan..kannn..Macam biase sesambil updet blog tuh,mulut x genti2 mengunyah.Semenjak bermenjak-menjak nih kemain batak ngan kek batik.Tapi bukanlah buat sendirik,beli jek yg mamfuueww..hewhew :D
      Engko orang suke dak mkn kek? Op koz ler suke ye dak? Serasa aku sesape yg x suka kek tuh,memang lah beliaw tu sorang yg takut kene penyakit diabetis *suke2 aku jek buat kesimpulan* Kek ni same jugak ler mcm coklat,sume orang suke kan.Di samping syedap dgn pelbagai perisa,kenkadang design kek tu yg buat kite tertarik lalu nk beli lalu ngap masuk dlm mulut.Tapi..itu kalo design kek yg menarik,tertarik,omei,kretip & bla bla bla.Camne pulak kalo design kek tuh tahape-hape,buruk,pelik,menjijikkan & bla bla bla? Adekah engko orang sanggup utk menelannya? Berselerakah engko orang nk menjamahnye? Err kalau bagi sorang penggila kek mcm aku lah kan...jawapannya hurmm...err err...Ehh meh kite usha dulu lah design2 kek yg peliks2 tu senang cegite...zasss.....

      KEK PALING PELIKS :-

       Setentunya kek ini berperisa coklat..Seobses-obses aku terhadap coklat tapi kalo kek rope ini,err err kimsalam jela ekk..*geli mak tauu*

       Perghh kalaulah time bezday aku dpt kek rope gini,sahlah aku xkan makan sama sekali.Coklat tuh nmpak mcm dah lazat tp design kek tuh betol2 buat selera aku potong!

       Camne gamaknya nk potong kek nih? Musykil aku memikirkan d manakah nk pacakkan lilin? Kau selera tak nk makan kek cemni? *apsal aku tetibe rase nk muntah nih???*

      Kalau dah terlebih kretip pun payah jugak smpai design atas kek pun jadik rope ini...Isyh isyh isyhhhh!!

      Kebarangkalian maknusia yg mencipta kek sebegini rupa seorang yg kriminal...Sumpah aku x paham kalau ada yg selera nk makan kek cemni!

      Kalau cemni lah rupe kek nye,aku bermurah hati bagi semuanya tanpa ada sikitpun rasa kedekut hatta tamak utk mencekik sorang2.Err kau nak??

      Kau bayangkan lah tengah syok2 tiup lilin atas kek tu,dgn tetibe mata tuh terbuntang pandang kau! Aku rase demam sebulan gamaknya weiiii!

     Berkemungkinan maknusia yg mencipta kek nih budak medik ataupun budak kelas biologi.Tidak syak lagik! Kompem!

      Aku rase hanya kek nih jek kot mampu aku makan berbanding kek2 yg tahape2 tuh.Sekali nengok mcm omei pulak kek nih siap ade baby segala..Alolo tomey-tomey.. :P

        Kek ni jugak yg sedap lagi mabeles walaupun xde design gempak2 kretip2 bagai.Kalau tak,takkan lah tetiap malam aku wajib mencekik kek nih seblom tido.Lari sudah prinsip aku xkan makan malam2 takut gumuk..kehkehkeh :D

P/S : Lebih rela takde kek masa bezday daripada kene makan kek peliks2 cemtu.Tak sanggup mak! Euuww! Erkk pes time aku buat entry perut bergelodak bagai.Arghhh nk muntah!! Okbai *cepat2 lari pegi sinki utk buweeekk*   

No comments:

Post a Comment