SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Wednesday, March 28, 2012

Selamat Menunaikan Ibadah Umrah My Momot ^_^

              Salam & Hye
            Hallu Aimiey Azizan In Da' House

    Salam Rabu guys.Pekabo engko org semua? Harapnya sihat2 sejahtera laa hendaknye yew.Lame gak x hapdet belog nih,tetibe tah hape mimpi gase nk hapdet lak tengah2 malam yg sejuk lagik damai nih.Ekceli tujuan utama hapdet nih x lain x bukan nk mencoretkan serba sedikit tentang hape yg aku rasa d saat ini.Sebeno nye,aku tengah d dalam kesedihan pasai esok,bersamaan dgn 29/3/12 my momot akan berangkat ke Tanah Suci utk mgerjakan umrah.Aku sama sekali x mengerti apekehal aku musti sedih,sedangkan keberangkatan momot utk menunaikan ibadah umrah & mjadik tetamu Allah d sana,tapi aku pulak mcm Kasim Selamat menangis macam hape! Oke fine! Biarpun hanya sekadar boypren bukan tunang apetah lagik suami,aku tetap merasakan kesedihan yg maha hebat,memandangkan ini pest time aku berjauhan berjuta batu dengan dia...Gile x sedih kau!

 
      Seblom berangkat ke Tanah Suci,kitorg sempat celebrate bezday aku,bezday die & anniversary kitorg yg ke 6 years.Xtau nk gambarkan betapa aku bahgia & hepi gila time tuh.Dan sekarang,dlm bulan yg sama jugak momot akan berangkat utk menjadik tetamu Allah.Walaupun momot cuma pegi 2 minggu tapi tah ngape aku tetap gase lame.Maklum lah,tetiap ari musti wajib aku dengar suara die dlm phone.Tetiap ari jugak aku musti bercegite ngan die tentang pape jek yg blaku.Tetibe utk 2 minggu tuh,aku tpksa menahan diri drpd rutin harian tuh...Sob..sob :'(
      Sokay2..tabahkan hati kuatkan jiwa.Apa yg mampu aku buat hanyalah mendoakan yg terbaik buat dia,agar dia selamat pegi & selamat pulang.Semoga momot mendapat umrah yg mabrur.Apepun,selamat menunaikan ibadah umrah momot.Doakan Honey sihat sejahtera,d murahkan rezki & d panjangkan umur keh..Honey kt sini jugak akan sentiasa mendoakan momot selamat semuanya & beroleh umrah yg mabrur.Semoga lepas nih momot berpeluang utk menunaikan ibadah haji pulak..Insha Allah,kalau ada rezki Honey jugak teringin sgt nak pegi Tanah Suci utk buat Umrah & Haji..mudah2 an Allah memberi kesempatan itu & mempermudahkan segalanya...Aminn~~

   
P/S: Terkilan sebab x dpt hantar momot pegi KLIA esok sebab keje & d kuatiri x dpt menahan kesedihan atas 'perpisahan semtara' nih.Insha Allah,Honey try sambut kepulangan momot d bumi Malaysia nih nanti keh.Btw,fokuskan diri pd ibadah mu,jaga diri & kesihatan bebaik.Doaku sentiasa mengiringi d mana saja kamu berada..Kamu tetap d hati sampai bila2.....Selamat menunaikan umrah,sygg ^^

No comments:

Post a Comment