SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, March 5, 2012

Celebrate bezday with my Momot ^^

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

       Salam Senin guys.Perghh kemain lame aku x hapdet belog! Nasib bahek masih hengat passwod belog nih,kalau x tak memasal pulak aku nk kene buat da new belog..Oh hari nih baru hade masa utk hapdet.Punyelah bizi gila skang nih.Sian belog nih terabai buat semtara waktu..Patutlah jejari aku nih asik gatal miang bagai,gupenye pasai dah lame x hapdet belog daa :D
       Masa doplohtujuhharibulandua arituh,tarikh d mana hari aku kua dari perut..Xpayah nk heran sgt lah,maksud aku d sini hari itew hari lahir aku laa..Diam x diam,tua sudeh aku.Kejap nau rasenye umur nih meningkat.Gase2 nye macam baru abes skolah jek aku nih..muehuehue..Pada ari bezday aku tuh,aku punyelah fenat gile seharian kt opis.Dah ler fenat,stress x hengat lak.Rerasa nk cepat balik gumah n boomm tros jek,tp bile jek nmpak my yayang @ momot bwak kek semata2 nk celebrate bezday aku,serta merta gase fenat segala tuh ilang..Tetibe mata jadik boolat besha2..Bunga2 bahgia mengalir pantas dlm adrenalin aku *haktuihh sal jiwang kemain nih* Gitu gamaknya kuasa chenta.Dari capek tros jadik segar bugar bile nmpak jek muke buah hati,lagik2 buah hati sikit punye gigih balik keje tros jumpe kite bwk kek! Hah kaw ada?? *sejak2 x hapdet blog nih,kepoyoan makin terserlah*
      Tak mau cegite panjang,hanya gambar2 sebagai bukti betapa aku tersangat bertuah pada hari iteww...Tetibe aku terasa cam aku nih spt Snow White mahupun Rapunzel dgn putera raja yg kachak jelita *ehh??* Ngeee ^^

       Seperti terserlah cahaya keimanan d riak muka dua manusia dlm gambar d atas.Alhamdulillahh~~

       Kek yg d tempah khas oleh my momot..Kemain meriah dgn buah2 an dah mcm kt cameron ade stoberi bagai..Palin fenting ianya memang shedaapppppp! Slurpp :D *sile abaikan nombor yg tertera pd kek..bookan 45 haaa..aii belom setua itew yaw*

        Figura d dlm gambar nih memaparkan adegan memotong kek menyambut hari keluar perut,bookan ulangtahun perkahwinan....Muehuehue ^^

        Kelihatan si momot sudah tidak sabar2 lagik utk menjamah stoberi d atas kek..Ini baru betol stoberi coklat..Ingat Datuk CT ngan Datuk K jek ke hade?? Aku pon hadeee..muehuehue :P

        Terasa comel d layan cemtu..Terasa diriku begitu berharga..Mata sempat jeling kamera.Saje xmau bukak mulut,malu nmpak gigi arbab yg besha tuh..opsss :P

         Momot malu malu kucen saat kek nk d suap..Elehh tadik bukan main x menyabar nk rembat stoberi tuh..Ohh i see,dpn kamera momot cover2 tueww..huehue :P

         Walaupun gambar d atas menunjukkan betapa over nye 2 manusia itew,tapi aku tetap suka gambar nih.Kekonon bajet celebrate anniversary yg ke seploh tahun letteww..So suweetttttt ^^

       Ramai nau orang cakap muka kitorg seiras..Senyum nk seiras..Mata nk seiras..Pangai nk seiras..Err yg x seiras cume idung ngan kening jek..Kalau d teliti bebetul,kening aku kemain kening sincan..Momot suke pnggil aku kening angrybird! Isyhh x patut,x patut....:P

       Santapan d Hainan Tea Garden memang betol2 shedapp! Kembung setengah jam perut aku dok melantak santapan shedap2 nih..Staf kt situ pun bahek2 gituuu..Ohh terharu aiii tauu *nada pondan*

       Memang gila best x terkata lah hari tuh bile dpt seprais cemtu,lagik2 dari si buah hati.Senyum smpai kejang pipi sbb terlmpau hepii..Pastuh bebrapa hari pehtu lak,bufday momot pulak iaitu pd tigaharibulantiga..Hehe x jauh beza pon hari kua perut kitorg..Lepas jek aku melalak kua dari perut mak,giliran momot lak melalak beberapa ari pastuh kua nengok dunia yg fana nih..Yg x berapa best,masa bezday momot aku x dpt nk selebrate sbb kene keje..Mencikk tahu! Sokay2,lepaih nih tarikh anniversary kitorg pulak..! X sabau nk menantikan tarikh keramat patbelasharibulantiga (14/3) nih d mana genaplah relationship kitorg nam tahun! Kejap nau da nam taun haaa..27/2...3/03...14/03..pandaiii momot pilih tarikh..huehue..Setinggi penghargaan buat si gambargrapher,staf2 Hainan Tea yg bahek ati & sume yg terlibat dlm pembikinan drama romentik komedi stoberi coklat ini yaww..No vanilla coklat okeh! Kehkeh..Tengkiuu sbb mbaca..Babaaiiiii kamo2 ^^
   

1 comment: