SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Friday, March 9, 2012

Kaki Wayang Era : Ghost Rider 2 : Spirit Of Vengeance

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Jumaat guys.Tah ngape arinih tetibe jadik gajin semacam pulak nk updet blog.Padahal punyelah fenat x hengat seharian kt opis tadik.Rerasa macam kt kelopak mata aku nih hade setan ngah syok bertinggung kt situ.Dgn gigih on lappy taip entry laju-laju,sebabnya aku ngan blog seperti x dpt nk d pisahkan..Ecece :P
      Lama sungguh x updet pasai kaki wayang era.Err err utk edisi kali nih aku nk tulis pasai pilem Ghost Rider 2 : Spirit Of Vengeance.Oke,oke aku tau lah aku ketinggalan zaman, punye dah lame pilem neh d tayangkan kt panggung,aku baru terhegeh-hegeh nk cegite..Elee relax r,dah bizi kemain nk wt camne kaann *ayat bajet nk gud-gud* :D

     
     
       Ehem..ehem..bukti pehlisss :D

      Ghost Rider 2 : Spirit Of Vengeance d barisi oleh Nicolas Cage,Fergus Riordan,Ciaran Hinds,Violante Placido,Idris Elba,Christopher Lambert & Johnny Whirthwoth nih mengisahkan tentang Johnny Blaze @ Ghost Rider sedang mengasingkan diri d pedalaman Eropah,berusaha utk membuang sumpahan syaitan terhadap dirinya.Tetapi dia kemudiannya d minta bergabung dgn sebuah sektor rahsia utk mghapuskan kuasa jahat yg sedang memusnahkan dunia.Tu jek sinopsis yg dpt aku cegitekan kt sini.Nk tau lebih2 g beli DVD okeh! Tulaa sape suruh x g layan kt panggung,kan dah rugi! Padan muka :D

     
   
   
     
       Memang rugi habis laa pada sesapa yg x g layan kt panggung.Ghost Rider 2 nih lebih aksi,lebih syok & lebih best berbanding Ghost Rider 1 dulu.Walaupun hero dlm pilem neh x ler sehensem Orlando Bloom mahupun Tom Cruise sbb beliau dah tua,tp beliau tetap ohsem! Palin penting,beliau mmg kelakar habis! 4 bintang utk pilem nih.Btw bg yg x smpat layan jgn lupe beli DVD keh.Btw,aku x sbr gila nk tunggu pilem The Avengers pulak pasnih.Yeaah!!

P/S: Sejak2 dah makin bizi nih,makin kurang dah masa utk g layan muvie.Nampaknya kene laa pulun beli DVD pilem2 yg dah terlepas tuh..Hape mau buaattt...nasiibbb badaannn..Err dah nk mule mengarut nih..Chau dulu yee..Babaiiii..nunite..Salam :))

No comments:

Post a Comment