SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Wednesday, October 19, 2011

Ini Entry aku yg ke-SERATOS! Sekian~~

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam rabu guys.Hade baikkah arinih?Perghh arinih ujan jek manjang,kan.Bile sejuk2 nih mule laa perut lapa.Bile perut dah lapa asik nk mencekik doplohpatjam.Bile dah lepaih mencekik,mata mule berat mcm ade anak gajah atas kelopak mata.Kalo gini ler ari2 memey cepat gumuk lah aku..huehuehue..Err sebeno2 nye arinih nk cakap sikit pasai keTERLIBATan aku d dlm dunia blogging niaa.Aku  nih minat kemain menulis.X kire ler tulis cerpen ke,tulis laporan ke,tulis karangan ke or bla bla bla,jadiknye aku pon buatlah blog.Niat aku dulu nk wat blog nih hnyalah sbg diari personal jek,tp xsangka pulok hade yg memfollow.Yg buat lagik syiok bile hape yg aku tulis d bace oleh org lain,mcm karya cerpen aku arituh *terharu mak,nak!* Bjuta lemon time taceh lah kpd korunk2 yg sudi bace penulisan aku tuh..nanti aku blnje korunk mkn capati kt kedai mamak seksyen 15 Shah Alam ehh ehh :D
      Bln nih genap ler usia seploh bulan aku berblogging & ni plak hadelah entry aku yg ke sratos.Wowowo mace tok cayo pon ade sbb gase2 nye mace baru smlm jek aku buat blog nii.Palin penting,niat aku buat blog hadelah sbb keterMINATan aku menulis,bukan sbb nak POPULES,nak NAMA @ yg swktu dgnnya.Kalo korunk pasan pon,blog aku nih x sehebak blog2 para blogger lain.Blog lain sume hade header yg santik2 gempaks2,but blog aku nih hnyalah menepek muka tuan tanah Ahmad Albab yg bajet hot jek.Pena hade sorg blogger yg terjah shoutbox aku ckp :Ehh ehh besonye gambo..terkezut sayeee;) Nyiahaha saje aku letak gambo sebeso2 alam supaya mane2 korunk yg rabun tuh xyah nk kene pakai kanta pembeso @ spek mate dah bile bukak blog aku.Kalo korunk pasan gak blog aku tade pom iklan Nuffnang,tade fesbuk penpage sbbnye aku mjadikan blog nih sbg tmpt aku meluahkan bakat terpendam semata2,bkn tmpat glamer ke hape! Nk glamer baik aku p odisyen Vokal Bukan Sekadar Rupa kt tibi 3 nun haa..Kehkeh:)

        Curik doodle shomel nih drpd blog popules http://www.fizgraphic.com/ .Name jek terer melukis,tp bab nk wat doodle kt Photoshop hancuss gilee!

       D sebabkan gian dgn blog jugaklah aku nih punye bijak bin cerdik pegi beli berokband lagi 1 utk cucuk kt lappy nih,maklum ler berokband lame dah slamat bersemadi dlm Ipad.Kt Ipad lak xleh nk berblogging sgt,so aku mbuat pengorbanan dgn mbeli berokband baru niaa.Sumenye sbb BLOG! *sadis pengorbanan aku nih sbb pasnih bil berokband 2x ganda! Hamekaww!* Sokay,sokay..aku rela demi minat aku.Tade hal lah sume tuh,janji hade kepuasan sewaktu menulis!

       Berblog smbil berMYPAD..ttp xleh tanding kalo berblog kt lappy sebab lagik besha *aii kan rabun unta*

       Hapepon,aku lebih senang d gelar PENULIS berbanding sorg BLOGGER *walaopun aku sign in account blogger* sbb aku gase MENULIS & PENULISAN lbh sebati dgn jiwa aku.Hade yg bertanya,x mo buat pesbuk penpage ke Aimiey? Aku jawab :Err tak perlu kot..sebab aku bkn retiss ke,selebriti ke,goalkeeper ke mahupon otomen..aku hnyalah penulis biasa yg bertubuh kecik x beso2 dari seblom akil baligh smpai la nih.Pastu deme tnya lagik,xmau buat iklan Nuffnang ke tuan tanah? Aku jawab : Buat mase nih x terpikir lagik..Mybe btol2 tabung hayam kt atas meja aku nih da pecah seribu baru aku memikirkan utk sign in Nuffnang kot..muahaha:)

        Err cukuplah smpai sini aku menceceh.Kang makin pjg pulak coretan aku nih,sian plak kt korunk fenat nk scroll smpai bawah kan..Hapepon,tenggs,shukriya,arigato,makasihhh berbanyak buat sume para FOLLOWER pengikut ajaran lurus Ahmad Albab sbb sudi mjengah & mjadik pengikut aku.Insha Allah memane korunk yg menerjah shoutbox aku tuh akan aku try jejak korunk balik yee..jgn gisau tahu..Baitewey,meh dtg sini http://twitter.com/#!/AimieyAzizan & LIKE sini http://www.facebook.com/pages/Ayat-Ayat-Cinta/123808061056094...*korunk memey bahekk kalo klik*


P/S: Ahmad Albab dah suam2 kuku pasai terrrsangat mengantok + fenat + lapa..Jadik penyelesaiannya ialah tido.Trimass kerna membaca.Aku nk p zzzz dah ni pasai time ngah ujan2 nih lah peluang yg x harus d lepaskan..Ohh enaknya tidoo..Babaiiii..Nunite..Salam:)

4 comments:

  1. dah yg ke-100...?
    tahniah2...:)
    tu doodle yg kamu buat ker...? yg lappy apel tu...
    cute seyh...;)

    ReplyDelete
  2. wahhh tahniah³ , hope lagi banyak entry yang menarik (; hehe .

    ReplyDelete
  3. Xavi De : Toceh2..bukan2,tuh doodle org lain,sy curik..hehehe jahat =))

    ReplyDelete
  4. EndyScenes : Toceh2..ohh terharu gasenye=))

    ReplyDelete