SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Thursday, October 6, 2011

Demam Game Angry Bird sudaa :)

             Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House


     Salam kames guys..Hadoii fenatnye aku arinih.Punyelah banyak keje aku nk kene cover sensorang.Gase mcm nk pecah kapla hotak aku nih nengok keje yg xpena abes kt opis nih,malah makin melambak2 lak.Bos aku pon satu hal,melampau kemain kasik keje kt aku mcm lah aku nih robot bleh siapkan segala bagai die nk dlm 1 ari.Bos...tangan aku hade dua jekla...eiii geram lak aku *skg aku ngah merungut + bengang*
     Ehh ehhh sorry guys..teremo lebih lak aku nih.Biase laa,aku kan manusia bese gak.Kdg2 OK kdg2 KO..Hape yg mmpu d buat hnyalah bersabar & bnyakkan senyum.Kalo x memey lagik tensen laa kapla nih.Ble da tensen,muke mule nk kerot2.Ble da kerot2 mule lah muke cpt tua *oh noo!!* So slh 1 cara yg aku wat bile nk ilangkan jap stress & tensen nih,aku bukak Ipad & main game Angry Bird..huehuehue :)
     Ok fine! Kt sini aku mbuat pngakuan,bahawasanya aku nih sebeno2 nye dulu x minat gile game angry bird tuh.Sumpah ckp,bg aku game tuh hnya layak d main oleh bebudak tadika jek.Yelah,game tapape tah.Takat main lastik2 burung tuh jek,x mcabar lgsg.Bile kngkawan aku yg gile game tuh main angry bird nih,sure aku nyampah gile dgr bunyik burung tuh.Bile p kompleks beli belah pon,melambak2 deme dok jual patung @ bantal angry bird tuh.Bkn comel pon! Tu pon dorang dok gile sgt game tuh *ni antara dialog aku ngan my yayang bile mane nmpak patung angry bird d jual sane sini*
      Tp tu dulu..Betoi lah pepatah ckp,jgn terlalu benci kan sesuatu.Kelak kite balik yg jadik suke kt mende yg kite mencik tuh.Dan skg..toinkkkk! Terkene batang hedong sndrik daa.Sekarang nih aku suda jatoh chenta same angry bird! Malah tahap keterujaan aku kt game tuh melebihi tahap gaban! 1 ari x main game angry bird,ibarat cm 1 ari x jumpe air.Addict gile kaw!!

       Addict gile ngan Angry Bird Rio sampai kalo leh nk hangkot Ipad tu bwk masok jamban *gile terok kaw!*

       Cam gini ler ropenye bila tahap sawan aku dtg! On Ipad jek angry bird.Nak berAngry Bird jek on Ipad...*err itew bkn tangan aku yew tuan2..xde mkne tgn aku kasar rope tuhh*

          Nih hantara tahap yg bagik aku palin susa & mcabar.Haram x pena menang..*asik kene gelak jek ngan beruk tuh!Ceittt..*

          Dah mule geram ngan mende2 berkaitan Angry Bird! Wajib carik Case for Ipad tema Angry Bird pasnih!

       
        Menatang yg dulunye aku kutuk2 setengah mati sbb tahape2 & x comel kini mjadik buruan aku utk mdapatkannye..Sumpah kali nih nengok memang comel habes :D *bile dah suke kemain puji kaw!*

        Aku tau kalo my yayang bace entry yg aku tulih nih sure die gelak tgolek2 smpai kua air mata punye sbb ckp x serope bikin aku nih.Yela dulu mati2 aku mgatakan TIDAK akan suke same skli kt angry bird nih,tup2 skg aku dah kemain addict game ngan menatang nih.Tulaa dulu ckp beso...alahaiii malu den haa *smbil nyuruk bwh tudung saji*
        Hmm skg nih aku nk smbung balik main game nih.Selagi x menang slagi tuh aku xkn mgalah! Aku akan berjuang habis2 an smpai menang! Yewww aku mgaku aku memang dah gile ngan burung marah nih hokeh! Lalala...

P/S : To my Yayang => Takmo ler gelak2 kan Honey....Errr nk patung angry bird satu!!!! :D
   

2 comments:

  1. as salam.. hehee.. cahaya pun suke gak main game ni, tp enpon buruk cahaya nan ado la kan nak main game ni.. so tiap kali jumpe Dear akan cube untuk pegang enpon die & main puas2 walaupun kalah.. huhuu...

    Dear pun dulu xsuke ngan patung Angry Birds tu tapi now, cbuk suh belikan.. aptb.. hehee...

    http://kehidupankusyurgakukebahagianku.blogspot.com/2011/10/angry-birds-collection.html

    ReplyDelete
  2. Wasalam yunk..oh yeke..takpe,at least dpt gak awak try main game ni kan..:D

    ReplyDelete