SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, October 31, 2011

Hilangkan Monday Blues dgn layan Simon's Cat~~

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House


      Salam senin guys..Hape mcm d ari terakhir bln oktober ni? Haipp x mo malash2 segala hokeh.Besyok dah masuk bln November,so kene lagik gajin & bersemangat drpd bulan2 yg lepaih tahu *peringatan wat dirik sendirik gak niii*.Diam x diam,tinggal lagik 2 bln jek nk masuk taon baru 2012 kan..Sekejap beno mase blalu..Taon depan,btmbah lagik lah umor aku niaa *makin tua suda*
      Arinih xmo meraban pepanjang pasai aku nih kemain bizi abe weyy oii..Ni pon curik2 jek ngapdet entry semtara wktu lunch.Lagik lak bos tengah takde nih,so xtunggu lame,laju jek jemari aku bukak blog & taip hentry niaa.Ekceli,mcm org lain,aku pon mencik ari senin.Taktau pasai hape sejak dari zaman skolah,mbawak ke alam kampus,merangkak ke alam kerja aku cukup booosaaan ari senin :P Hade hape2 petua x nk kasik SUKA ari senin? Muahaha :)
      Err hokehlah..jum sesame ilangkan booosaann tahap kuasa lapan tuh dgn layan video kucen yg shomel & nakal ni..Untung2 kurg ler kebusanan yg melanda dlm dirik korunk *termasuk aku* tuh..Jom kite kasik rolll dulueww...Laayaannn~~~

      Macam nk aje hade kucen seshomel & senakal Simon's Cat nih..Err kt mane hade jual eeehh..:)

       Punyelah nakal kucen nih..Kalo kucen aku wat sepah gumah cmtuh,aku hambat montot die dgn bulu hayam..Haipp!

         Sumpah shomelllsss! Salute kt org yg bikin animasi nih! Kretip gilos!!

P/S: Yeaayy aku dah x boossan lagik! Ni yg semangat waja nk sambung keje balik nih..Korunk lak,boosaann lagik x? Err kalo still boosaan,aku cadangkan korunk hentak kapla kt dinding jeklaa :) Kehkehkeh jangan mara haaa..Hokeh nk smbung kije balik dah.Kbaiiii...cawww~~
Jom klik sini korunk oii http://www.facebook.com/pages/Ayat-Ayat-Cinta/123808061056094 & follow aku kt sinii gak https://twitter.com/#!/AimieyAzizan

No comments:

Post a Comment