SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, May 30, 2011

U,Me & Everything

                    Salam & Hye..
         Hallu Aimiey Azizan In Da' House.....Say Smile geng (^_^)
  Agak lame gak x update blog nih krn ksuntukan masa,terlampaw bz ngan kije2 yg x penah habes & bla bla blaaa..Utk kali nih aku nk becite sikit sal Chenta @ Cinta.Apakah itew chenta? Bg aku chenta nih btol2 mbuatkan org yg mgalaminye jd gile bayang,angau & jd x tentu hala smcm.Ibarat pepatah-Makan x kenyang,Mandi x basah,Tido x lena..Semua org pon mgalami & bakal merasai nikmat chenta nih.Dan aku gak slh sorg yg mgalami manisnye chenta nih,apatah lagik bile chenta iteww chenta pertama @ base omputihnyeww First Love.Ohh..so sweetttt uollsss~~
  Chenta iteww mmg indah.Saat aku jatoh chenta mmg saat yg sgt manis utk d kenang.Perkenalan aku & si Dia bmula d sebuah Kolej d mane time tuh kitorg study same2 dlm 1 class.Tp yg lucunyew,kitorg x penah lgsg bertegur sapa.Masing2 sombong & ala2 poyo gituww.Ngehngeh~~
                      
   Pic nih kitorg snap time anniversary yg ke 5 years.Mamat dlm pic nih lah yg 1st btakhta dlm ati aku dulu, kini & selamanyeww * jiwang karat pulekk*

    Kitorg mmg fanatik giler ngan MU,so mmg sehati sejiwa sejantung la kitorg nyeww minat nih smpi nk bgamba pon nk carik yg ala2 MU gaks.

    Kitorg gak same2 penchenta kucen.So gambar pon nk yg ader motip2 kucen.Meoww~~

    Diam x diam relationship nih da mnjangkau 5 taon pon.Kalo dah kawen gase2nyew anak da skolah tadika.Ngehngeh.....Rase mcm baru smlm jek kenal mgenal nih.Mcm x sngka pon ader,dlm class dulu lngsung x penah btegur sapa walopon nk say Hye jek,tup2 skg dah mjadik kapel mapel yg sweettt sgtt ( puji diri sndiri x salah kan???) .Dlm jangka masa 5 taon nih gak,bmcm2 pahit manis yg kitorg tempuh sama2.Susah senang aku,dia sentiasa ader d sisi.Malah,Dialah Sahabat,Dialah tempat aku bergaduh mcm Tom & Jerry & Dialah segala2nya.
   Kitorg nih ader banyak persamaan.Selain berkongsi bintang yg same-Picses,kitorg gak sorg penchenta kucen.Pantang nampak kucen,snggup kitorg turun dari motor demi nk usap2 badan kucen tuh.Kitorg same2 peminat fanatik MU & Selangor.Same2 fanatik Spongebob Squrepants,same2 gilekan jam tangan & perfume & sgt2 menggilai Superman yaww.Hmm,banyak bukannn??
                  
    Pic nih time kitorg g tgk bola kt Stadium Shah Alam.Dgn gigih pakai jersi Selangor! Dah kate fanatikkkk,kannn!
                   
   Hmm nilah sedikit sbnyak ttg pchentaan kitorg.Dlm hubungan mmg ader pasang surut.Kdg2 ok,kdg2 gaduh.Maklom jeklah,kitorg nih sebaya.Kate org,berchenta same baya nih susa nk ngam.Tp tu bkn pnghalangnye.Dlm hubungan,kite msti ader sikap btolak ansur,pcaya mpercayai & sabar.X kisahlah hubungan kapel mapel,btunang @ pon bkahwen.Ceitt,da mcm pakar motivasi la pulek aku nih..Ngehngeh~~
   Btw,harapan aku smuga hubungan nih berkekalan sampai ke jinjang pelamin & kekal sampai ke anak cucur badak hendaknyeww.Haruss jadik jutawan mcm Dr Rozmey dulu seblom melangkah ke fasa yg lebih tinggi-Berkahwen laa..Maklom jeklah,nk kawen nih bukan mcm nk main masak2,kawen nih kena laa mantapkn sume segi,penuhkan ilmu d dada & xmo laa kawen sbb tgk gamai kengkawan da kawen.Helloooo,iteww bukan care aku howkeyhhh...X seswaii uolss~~
   I lurve yuewww ( ade gaya mcm Shaheizy Sam x),Mahal na mahal kitak,Te amo,Wo aini & Aku cinteww Padamu buat My lovely sayang,AMAN ABU BAKAR.Hanya kau d dalam hatiku.Dulu,Kini & Selamanya.

                      Cintaku Hanya Padamu by Zzati
                                     Bubuiiii~~

No comments:

Post a Comment