SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, May 30, 2011

Aku Penchenta Meoww~~

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Arinih aku jadik baby sitter nampaknyew.Bukan baby sitter jage anak orang,tp jage kucen2 kt gumah.Alahaii capek banget sih dari pagi mbawak ke malam aku kena jage 'anak2 buah' aku tuh.Mandi kan dorg,bg makan dkt seploh kali *komain kuat makan kucen2 aku neh*,main2 ngan dorg,tmasuk laa mbersihkan tuutt dorg.Huhu sabo jeklaa..
      Walopon penat tp enjoy tgk keletah kucen2 neh.Tgk dorg lari2 maen kejar2,tgk dorg gado2 manje tetibe aku gase nk tumpang smangkuk maen2 ngan dorg.Kenkadang sbb tlampo geram ngan keletah dorg,x smena2 aku cubit pp dorg mcm aku salu cubit pp hadek @ boypren aku.Opss terlebih sudaa..Hekhek
      Sememangnye aku neh sorg penchenta Meoww *kucen laa tuh*.Nmpak kucen2 kt kedai makan,kucen2 jalanan,sure aku dgn gigih pnggil dorg siap p beli whiskas kc dorg mkn.Kdg2 x smpai ati pon ader nengok nasib kucen2 jalanan neh.Dgn gigih selongkar tong sampah demi mcari sesuap ikan utk tros idop* melankolik btol ayat aku*.Lagik wat aku x smpai ati bilemane nengok nasib kucen2 neh yg d sepak,d pukul & d dera oleh mereka yg bgelar MANUSIA yg lgsg xder sikap perikeMANUSIAan.Penah aku & boypren p mkn kt 1 kedai,aku nampak ader 1 manusia durjana yg snggup mcurah air panas kt kucen yg ngah dok seblah die tuh.Kucen tuh plak da mcm nk mati kene simbah air panas tuh.Sgt kejamm btol manusia tuh.Ikutkn geram aku,nk jek aku amek air panas tuh simbah balik kt muke kaww! Hape slh kucen tuh smpai die snggup wat cmtuh.Memang tade otak btollah manusia cenggituh!
       Aku memang pelik gile vavi laa kalo ader manusia yg x suke @ takut ngan kucen.Ader lak tuh nmpak kucen dtg dkt sampai mjerit2 bagai ngalahkan ko nampak gimau jek lagaknye.Pulak tuh yg snggup mdera kucen,sepak2 bdn kucen.Adoyaiii...sian giler laa kucen tuh..Hape rase kalo kaw plak kene sepak.Sakit ke x?? Isyhhh geram2 * emo dah aku neh*
       Moral of the story,SAYANGILAH KUCEN! Kucen tuh bukan jek mende idup makhluk Allah yg patut d sayangi,malah HAIWAN KESAYANGAN NABI MUHAMMAD SWT gak.Kucen tuh pon ader perasaan cm kite gak.Ingin d belai,d lindungi,d sayangi..Kalo x suke kucen skalipon,toksah sampai mdera & jadik kejam cm rejim zionis tuh ehh.Ingat laa pembalasan ALLAH tuh ader d atas tiap 1 pkara kjahatan* Sorry aku bkhutbah ari selasa jap*
       Lagipon korunk x geram ke nengok kucen2 yg shomel2 bagai cengginih?? Eyhh hello,bela kucen kite pon scara otomatik mnjadik shomel okehh.Caye x,caye x...*hasil pnyelidikan aku neh*
      
             
           
               
              
     Nih kucen aku yg sgt2 notty tp shomel mcm aku * relaxs2 jgn muntah okeh*

                                                      * OMEI *

                                                    * COMOT *

                                                    * MEMEY *

                                           * CUMIEY *

                                           * MEYOW *

P/S: Sume Haiwan patot kite sayangi,bukan Kucen smata2.Kalo nk diri kite d sayangi,kite haruss dulu myayangi sesama makhluk ALLAH....Meowww~~ 

6 comments:

  1. kuching bernama memey macam anak HARIMAU laaa~ huhu.. kot kot betul2 anak harimau habeyh la aimiey kene ngap.. haha.. tapi memey cute.. kirimkan Ciuman untuk memey aaa~ ehe..

    ReplyDelete
  2. Posok momogun: Ghahaha memey mmg cute giler kan..kite geram giler salu picit2 die taww..anak gimau?? aiyokk takot2..=)

    ReplyDelete
  3. fof suke kucing gak..hehe.. cumiey n memey comey... memey tu pndi wat muke tomel.hehe

    ReplyDelete
  4. alolo.. tomey nyee.. sy bela 7 ekor kucing sume comel2 gak.. hehe

    ReplyDelete
  5. Family Of Fur: Hehe tula sal..dorg manje2 gile tuhh..geramm:))

    ReplyDelete
  6. Ara Nadea: Wahh bnyaknye 7 ekor..best ler ari2 main ngan kucen kann:))

    ReplyDelete