SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, May 30, 2011

I Lurve Pink Sooooooo Muchh Yawww

           Salam & Hye
      Hallu Aimiey Azizan In Da' House
               
     PINK!!
    Warna yg melambangkan KeTENANGan,KeLEMBUTan & KeCOMELan.Hampir majoriti kaum pompuan meminati kaler Pink,termasuk aku.Aku pon xtaw ngape nyew aku minat giler ngan kaler Pink nih,tp yg pastinyew aku akan melompat x hengat dunia kalo aku tnampak hape2 mende jek yg kaler Pink! Let's check it out about Pink!! Yeayeahhh!!! ( pinjam skjap tagline Bandi Amuk.Opss,x seswai okehh..)
                    I like Pink!! I lurvee Pink!! 
                                      
                    Teddy Bear Pink?? Owhh,so sweet okeyhh!! 



Kalo lah dpt Rose Pink nih dari C Dia....*berangan smbil sengih2 nampak gg arnab*

 Aku mmg fanatik giler ngan Pink Panther nih! Dahla kaler Pink,pastuh kucen plak.Comelllllllll!!!!! 






 Jgn x taw,koleksi Patrick Star aku da mcm boleh bukak kedai dah! Patrick=Pink!!




                 Agak2 ader x facebook kaler Pink ehh??? 


               Mini Cooper kaler Pink?? OMG!! Siyes,i like yaww!!! 


              Of course laa henfon pon haruss Pink Kaler maaa 


       Salah 1 my peberet perfume! Dahlah wangi giler,Pink pulak tuh!! 


Perfume nih plak bakal dlm genggaman sikit mase lagik.Haihh sabau2!


   Rase2nyew lah kalo dpt bilik cenggini,maw x kua2 aku dari bilik.  Bilikku Syurgakuu yaww
                                                 

  Aku memang pengumpul tegar jam tangan,x kisahlah bjenama @ x..Dahlah Pink,Guess plak tuh...* menung  jap tgk jam Guess nih*


            Kalo dah peberet,Laptop pon haruss Pink kaler okeh


               Agak2 ader x kucen kaler Pink??? Meowww 

Lagu2 Pink memang mjadi peberet aku bile time tengah2 buhsan bin borink! Buhsan tuww same mksod kn dgn borink??


Kalo kawen plak,of course aku maww konsep Pink2 ala2 Cinderella tuhh..Bilekah majlis aku tuh erkk?? Just wait & see howkeyhhh..Ngehngeh* sengih nado2 la tuh*


Baju pengantin haruslahh Pink yaww!! Mari bayangkan aku memakai baju nih dgn penoh anggun lagi ayu.....Lalala~


Pelamin pon haruss Pink dgn d taburi kuntuman rose Pink & memakai baju Pink.Owhh indahnyeww!


Cake & Cupcake Pink?? Sah2 perisa strawberry kann?? Coklet tade kee???? Hmm~~


        Gown Pink ala2 muslimah gituww.Siyess mmg tbaekkk derr!!


 Konsep Pink mcm Jimmy Shanley nih mmg cantek,smart & very2 cumel.Adoyaiii,terpegun jap mate den nengok PINK2 bagai nih!!!


PINK,PINK,PINK!! Sungguh geram aku nengok kaler nih.Mmg COMEL LOTE lah haii kalo pompuan2 yg pakai Pink nih.Tp,kalo Boy lak kai Pink,comel jugak kewww?? Opsss,no komen yaww.Apepon,Pink mmg da best in my heart! 
                          
1 jek mende kaler Pink yg aku x minat & xkn syuke smpi bile2.Nk taw hape mendenyew?? Jeng3..Ini la die...................
                                                   
                                                   
                                          
  Uikkss..harem beb,haremm..jgnnnn,xmemasal kena samak kang!!!



                        Wokeyh,Salam Pink yaww.
                                      Bubuiiiii~~

No comments:

Post a Comment