SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Friday, July 15, 2011

Transformers 3-Dark Of The Moon memang bikin aku kebas pipi ohh!!

           Salam & Hye
         Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Demam TRANSFORMERS melanda lagik.Kali neh Dunia sgt2 teruja menantikan kesinambungan francais Transformers iaitu TRANSFORMERS 3-DARK OF THE MOON yg hangat d tayangkn kt pawagam Malaysia bmula 29 Jun arituh.Memang neh lah pilem blockbuster yg palin d tunggu2 para peminat kaki wayang Era yg fanatik habess cm aku.Bayangknlah,smpai nengok 3 kali tuhhh..Ehh hokeh laa tuh 3 kali,drpd korunk2 yg tgk skli jek @ lgsg x tengok,hape cer kann *komain bongkak aku neh* Jangan tatau hokeh,2 ari tayangan kt Malaysia neh jek kutipan dah mencecah 4.2 juta! Memang fantash the kebaboomm laa wehh..Tu baru kt Malaysia jek,baru 2 ari tygan jek..Blom lg kutipan 1 dunia..Gase2 kalo sekuel Transformers 3 neh habes tygan mau director Micheal Bay bleh beli sebijik jet! Walaupun aku bleh d katekan lambat mgupdate entry sal pilem neh *oleh krn tahap keterujaan melampau lyn smpi 3 kali tuh* ,tp aku ttp nk cte gak sal ini pilem....

      Mcam bese haruss ader bukti yg mengesahkan bahawasanye aku p nengok ini pilem.Teruja beb..teruja!

      Layan utk kali ke 2 kali neh kt GSC lak.Pon teruja gile walupon da nengok.Memang besh gile kentang ohh! Frust gile tiket ke 3 aku x dpt nk papar kt syini sbb da tkoyak krn d tarik tlalu kasar oleh budak pnjage tiket tuh *die pon truja kot nk jadik ganaz cm Sentinel Prime & Megatron*

     Hero Transformers 1-3 sape lagik kalo bookan bf aku neh,Shia Labeouf sbg Sam Witwicky.Huuu tomei sungguhhhh die neh lahhaiii!

    Rosie Huntington-Whiteley lak mbawa watak sbg gurpren baru Sam iaitu Carly Miller.Minah neh memegang watak heroin mggntikan Megan Fox dlm sekuel 1 & 2.Bleh thn laa minah neh blakon,x der laa kayu sgt

    Ni bookan pelakon Transformers okeh..Pakcik neh director yg bikin pilem gempaks x hengat neh,Michael Bay.Sesape x kenal,nmpak sgt bookan kaki wayang Era cm aku! Huh!

    Ngaa nengok poster jek pon da gempaks,pe tah ag ble nengok pilemnye kann.Hapepon francais TRANSFORMERS memg hebakkk kebaboommm!

    Optimus Prime yg hebakk! Kebas pp nengok robot seko neh lawan.Terbaekkk!!

    Watak feveret aku dlm Transformers smestinye Bumblebee.Mmg sgt comell mcm tuan die Sam Witwicky iteww

    Musuh utama Optimus & the gang,Megatron.Dlm sekuel ke 3 neh,Megatron kojol gak akhrnye.

    Watak baru dlm sekuel ke 3 neh,Sentinel Prime.Akhrnye mati gak d tangan Optimus Prime.

 

   

 
     Hokeh tuh antara serba sikit babak2 dlm pilem neh.Overall mmg besh.Plot cegite,para pelakon *walopun Megan Fox tade*,sound system,durasi cegite,babak2 gaduh antara robot2 neh & sume lahhh.Nk tau sile nengok sendirik yeww
     Hapepun aku sgt bharap Michael Bay akan teruskn kesinambungan Transformers neh lagik d mase akan dtg.Yelaa dgr2 cegite ni Transformers last episode.Tp aku gase mcm akan ade lagik jek sekuel2 pasnih.Huuu harap2 ader lahhh lagikkk kannn......Utk TRANSFORMERS 3 neh aku kasik 5 bintang!!!!

     Tadaaa..neh laa koleksi Bumblebee aku & my yayang...Kaw hadoo?? Hekhek..Jgn jelesss uollsss~~

      Alangkah sonoknye kalo aku bleh drive kete cm kete Bumblebee tuh..bangga kottt *kembang semangkuk jap*

      Nantikan next entry pasnih sal pilem Harry Potter lak.Yeyeahhhhh!!!
 

4 comments:

  1. best kn tgok transformer...ezzu hari tu g tgok dkt mega mall kuantan...hehehehe..tp syg ezzu tertido kejap....hahahaha

    ReplyDelete
  2. Laa ngape nye leh tertido?? Haha sy tdo dlm muvie klo cte mlayu jek=)) Btw Transformers mmg besh kebaboommm!!!

    ReplyDelete
  3. terbaik,,aku pun kasik 5 bintangg

    ReplyDelete