SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Thursday, July 14, 2011

Menghilangkan Stress Nengok Kehijauan Alam Semulajadi *Skemanye Ayat Aku*

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House


      Lame suda x jenguk belog.Lame gak x ngupdate entry smnjak 2 mnjak neh.Makin bz aku neh ngalahkan Tok Najib tuh.Oiit bookan bz join Perhimpunan Bersih hokeh *aku x minat politik,so hape kejadahnye aku join2 sgala*,bookan gak bz dating ke hape *acctually lme suda x spend time ngan my Yayang..Ghinduuu nyee*
       Sebeno2 nye aku neh tade mase nk on lappy nengok belog.Ahad lps seharian aku kt Ulu Yam join xtvt Lambaian Rimba anjuran Pantai Hospital smpena family day dorg.Walopun aku bokan kaki & tgn sepital tuh,tp aku dgn muka xmalunye dok nyemakkn muka join dorg atas ajakan opis mate mrangkap mber baik aku.Aku lak da lme x join xtvt camping2 neh,so hape lagik dgn slamber badaknye segera laa ikut join same.Ilang laa gak stress nengok kehijauan pepokok & dgr deruan air terjun yg mndamaikn tuh.Pastuh lak masuk2 opis senin smpai laa rini kije punyelah mlambak2 x hengat donia! Bapak gile kentang fail2 menimbun atas meja da mcm Gunung Everest da aku tgk.Hadoiii...semputtt mak,nak~~

      Pesal tah dlm stress2 aku nmpak gak aku kelihatan mcm da gumuk.Ke t-shirt tuh yg beso lalu mbuatkn aku kelihatan sbegitu yaa??

      Kecantikan sebenar2 nye adelah kecantikan tnpe secalit make-up okeh *Yew aku sdg perasan skg,sile jgn muntah hokeh*

      Alim betul kaw kakk,mandi pon pakai tudung kann..Uihh mestiiii dikkk..Aurat hokeh,aurat...
      Ys pstinye adek seblah tuh bookan anak aku yew *anak sape tah aku pon x kenal*

      Neh lah kaki & tangan Pantai Hospital Cheras tuh.Kc dorg glamer sat interprem dlm belog aku neh.Cer carik ader x muke aku terselit kt mane2 *klo korunk dpt carik aku upah gula2 lolipop sebatang*

     Sejuk mata memandang kehijauan pokok2 neh.Ari2 dok ngadap Pc kt opis mata pon smpai da naik juling.Dpt cuci mata tgk mende2 hijau cmnih ilang stress aku dik non~

     Comel jek pokok neh *sorry lah weii aku tatau hape name pokok neh pasai aku bookan saintis pertanian yeww* Ya aku taw pokok neh ta bleh d makan pasai aku nengok beruk2 kt situ pon xmkn pokok neh~

     Dulu mase zaman skolah ngan zaman bgelar budak kampus,aku tersangat gajin joint xtvt2 cmnih.X kisah la xtvt camping ke,belia ke,rakan muda ke sampai la xtvt daki gunung bagai.Ta tau ngape nye bile masuk jek alam pekerjaan,sume xtvt seumpama ini tros luput dlm ingatan.Sume nye aku tinggalkn smpaikn ble nk joint balek xtvt cengginih mule laa kaki kejang smcm,semput x tntu hala & bla bla bla *semput cm nenek kebayan dah* Mybe sbb da bz ngan kje la gamaknye tu sal sgala xtvt feveret aku neh ilang sme skli dari list *yg sebeno2 nye kaw da makin pemalas,bukannn itew sbb kaw da dkt nk gumuk chubby2 sgala*
    Hapepon dlm kecapekan & xcukup tdo aku arituh,aku ttp enjoy gile kentang bhai.Punyelah semangat aku bngun dr kul 4 pg ngalahkn nk bngun sahur jek,gerak lak kul 6 pg ngalahkn Ulu Yam tu jauh mcm kt UK tuh tp aku dpt kepuasan yg maha besh sbb xtvt neh adelah feveret aku uollss...Sampai2 gumah kul 6 ptg aku da mcm org nk pengsan,tdo x bngun2 smpai doblas tongah malam *naseb laa aku tatak muleh semayang,kalo idak..uihhhh terok benor pangaiii aku!!*
    Hokeh laa aku tamo cte pnjang2 sgt sbb aku da nantok gile.Memandangkn besyok bnyakkk kije menanti kt opis tuh,baek lah segera aku pegi memberadukan diri atas katil.Kang tdo lmbt mule lah kt opis mata da cam mata panda lak.Mintak2 laa mlm esok aku ade mase utk usha belog lagik kan..Oraitt cau cin cauuu..Nunitee guys.....Wsalam ^_^

   

No comments:

Post a Comment