SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Thursday, July 7, 2011

Pabila Aku Berbicara Tentang Fesyen............

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Arinih xder mood nk meraban merepek membebel panjang2 sbb terlalu fenat & capek.Arinih gak xder idea nk tulis entry hape.So sementara nk tggu mata aku yg terkebil2 neh terlelap,aku pon on lappy & maen petik jeklah hape2 yg terlintas kt otak neh sambil jari taip2 abjad kt keyboard laju2.Hokeh x cmtu?? Mmm nk bg title hape ek entry aku neh? Ahh x kisah la pape pon,janji aku nk tulis gak x kire laa hade tajuk @ x *hape kaw kisah kann??*
      Oleh sbb aku dgn begitu gigih upload pic minah2 berposing bagai neh,so aku rumuskan kt syini bhwasanye aku wt entry bkaitan FESYEN.Buleh kan..buleh kan..Pic2 neh aku hambek kt IT GIRL & arinih gak aku maw jadik pengkritik fesyen x bertauliah kt model2 kartun neh *mcm gud2 jek kannn*

      Dress Rona Biru Laut yg d padankn dgn bolero Rona Putih Susu ini seswai d gayakn utk acara santai & kasual.


    Skirt Rona Hitam sewai d gayakn dgn Blouse Rona Hijau Pucuk Pisang ini utk d pakai ke Pejabat.

   
     Bg uolls yg berani ape kate mcuba cardigan rona Hitam & skirt beropol rona Putih ini.Utk kesan lbh seksi pdnkn dgn legging hitam ini.Woowww!


    Dress Rona Putih Susu ini juga seswai d gayakn ke pejabat.Utk lebih gaya,tampilkn aksesori yg uolls inginkan.

   Gaun mewah Rona Gold ini seswai d gayakn utk ke acara red carpet,prom night @ dinner.Tambahkn aksesori sbg penambah gaya.

    Gaun Rona Merah cili ini sgt seswai d gayakn oleh mereka yg berani bereksperimentasi dgn rona garang.Amboiii merahhh makngahhh!

   Padanan rona Hitam & Putih ternyata seswai d gayakan utk apa2 keadaan sklipun.Legging hitam pelengkap gaya.

   Blouse rona Ungu d padankn dgn seluar paras lutut rona Putih ini benar2 mbangkitkan mood ceria kpd si pemakai.Seswai d gayakn utk acara santai.

    Jaket & skirt rona kelabu ini sgt seswai d gayakn utk uolls yg inginkan kelainan dlm bgaya.

    Dress rona Jingga ini tampak garang d padankan dgn belt hitam yg mbangkitkan aura seksi pd si pemakai.

    Baby-T Rona Ungu d padankn dgn skirt rona senada.Seswai d gayakn utk acara santai.

    Jaket rona hitam d padankan dgn skirt kotak2 & stokin pjg motif kuda belang ini sgt seswai bg mereka yg berani bereksperimentasi dgn gaya.

 
     Dress rona Biru Turqoise ini sgt seswai d gayakn utk acara makan malam,prom night mahupun utk btemu c dia tersayang.

    Utk yg mahu ke prom night ape kate cuba tampilkn kelainan dgn mcuba gaun beropol rona pink yg sgt cumel neh.Wahh persis Barbie uollss!

   Ingin mghadiri acara makan malam?? Cubalah tampil dgn dress rona Coklat cair ini dgn clutch bag & aksesori d ingini.

 
   Gaun rona Hitam d padankan dgn gladiator rona senada ini sgt mbangkitkn aura romantis bg uolls yg ingn mghadiri acara makan malam bsama c dia tersyg.Sweett uolls!

    Demam K-POP melanda suda.So bg c gadis yg ingin bgaya spt bintang kpop,cubalah gaya spt ini.Ade beraniii??

   Utk yg berani,ape kate cuba rona Jingga d pdnkn dgn belt rona hitam ini.Mainan aksesori sbg pelengkap gaya.

   Top rona biru ini sgt seswai d padankan dgn legging ketat rona hitam ini.Seswai utk acara santaii & bershopping.Simple but nice,right??

    Bg uolls yg mahu bsantai bsama teman2,cubalah gaya ini.Blouse rona Kelabu d pdnkan dgn skinny jeans rona senada benar2 mbuatkn uolls mnyerlah & mjadik phatian.Hebakkkk!

P/S: Aku ske nengok fesyen2 terkini yg stailo,urban & cantik2.Aku kn ske melukis,so ble da kagum nengok fesyen2 kt magazine yg santik2 tuh aku pon dgn smgat draw ikut citarasa sendirik.Ngape aku gajin kebeno komen pic2 kartun d atas?? Sbb nye aku xmolah komen fesyen2 yg d pakai oleh artis2 kite takot lak kang kena saman ngan designer2 kt Malaysia neh.Maklumlah...pengkritik x bertauliahhhh..Hehe kaww hadoooo??

2 comments: