SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Monday, June 4, 2012

Apabila Ipad bertukar kpd Iphone - Mari Belajar Bahasa Indon :-P

           Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Isnin guys.Lagi ngapain tuh? Kok ada yg udah tidur yaa? Lohh malam kan masih muda,kok tidurnya awal segala? Mendingan kan lebih baik bacain blog aku duluan baru pada tidur..kehkeh..Oh iya,aku pulak smbil ngapdet belog smbil nonton Tilawah Al-Quran d tivi 1..Serius deh,ngerasa ngak sabar2 mo smbut bulan puasa kan.Tinggal lagi sebulan aja kita bakalan nyambut bulan Ramadhan.Puasa udah pada ganti belum kalian? Jika belum,yuk d gantiin segera.Ngak usah telat2 deh,mendingan nanti gagak sempat d ganti puasanya :P
      Oh iyaa enggak usah pelik2 yaa kerna hari ini aku ngomong bahasa indon.Ngelihat pada tajuk entry aku,pastinya kalian ngerasa aku udah gilak dgn tiba2 berubah versi mjadik minah indon segala.Errr sesekali enggak ada salahnya kan berbicara @ berbelog ngomong bahsa indon...Err nanti nantiiii ! Mohon kalian jgn mikir aku cewek indon udah yaa..Aku made in Malaysia okeeeee :D *IC biru laaaa*
      Semalam aku lagi jalan2 ama momot setelah lama enggak jalan2 bareng.Yaa aku enggak shopping2 deh,cuma jalan2,makan2 ama nonton muvie.Aku kan kaki wayang era..Muvie yg aku nonton semalam ialah pilem Snow White & The Hunstman.Memang syok banget pilem tuh! Yaa tunggu aja aku updet dlm entry kaki wayang era yaa kalian...
      Semalam kan aku buat sistem barter ama momot.Kita lagi tukar2 gajet tuh.Momot minjam Ipad aku,aku pulak minjam Iphone Momot.Yaa ngerasa syok jugak makai Iphone mendingan henfon aku jugak udah lama ngak berganti baru.Jadiknya bila punya peluang makai Iphone,ngerasa syok abis tuh! Agak jakun dikit sih abis semua game aku coba main kerna d Ipad aku enggak punya bnyak game ker gitu.Tapi apa yg ngerasa enggak begitu bagus bilamana mau on9,aku ngerasa agak canggung.Yaa selama ini udah terbiasa on9 d Ipad kan skrinnya gedek bnget.Jadi bila aja on9 d Iphone seolah2 aku seperti Ramlee dlm cerita Pendekar Bujang Lapuk yg menengok tulisan dekat2 d muka...kehkeh

     

     
        Untuk saat ini aku enggak boleh instagram gambar ama forsquare kerna aku nggak ingat password kedua akaun tuh.Jadiknya hnya bisa on9 pesbuk ama twitter d Iphone.Nasib juga aku punya laptop jadik bisa aja ngapdet blog..hewhew..Whooaa dgn tiba2 kangen ama Ipad *psstt ama tuan yg minjam Ipad jugaa-Momot* Aku udah lama ngak beli fon baru.Sana sini rata2 ramai yg guna smartphone.Aku pulak mau sngat beli Blackberry phone.See okeh aku ngerti aku agak ketinggalan baru nk up merasa pakai BB *ehh lo mikir gue kisah apa?*
        Errr sampe sini dulu entry aku utk malam ini.Emangnya aku enggak punya mood hari ini utk updet panjang2.Enggak usah pelik yaa kerna kan selalunya entry aku panjang2 kayak karangan budak sekolah tuh.Errr tungguin yaa aku updet entry kaki wayang era nanti.Makasihhh kerna membaca.Ohh iya2 lepas ini aku enggak akan ngomong bahsa indon lagik kerna aku tau ada yg enggak paham kan..Sokey2,aku cakap bahsa melayu k..Oke guys,anggaplah entry d atas entry buang tebiat drpd aku tau.Taktahu pasai apa aku menggelabah nk ckp indon plak tetibe..kehkehkeh..Err ini mungkin d sebabkan gara2 aku tido smlm mimpi berchenta ngan Baim Wong kot..Jgn kau x tahu aku ngomong bahse indon bhai dgn Baim Wong dlm mimpi tuh..Tulah namanya mimpi biar sampai bertemu bintang..Then gara2 mimpi tu  kemain poyo aku tulis entry bahse indon.Poyo kan aku?? Lepas ni kalo mimpi ckp bahse siam,nmpknya tpksa laa aku tulis entry dlm bahse siam pulak ekk..*mampuihh x paham* Errr jom tido segera seblom aku makin melalut.Babaiii :-)
     
   

No comments:

Post a Comment