SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Saturday, June 30, 2012

KFC Flaming Crunch yang mabeles gila !!

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

       Salam sabtu guys.Holla..Watcha doing? Haihh padat betei xtvt aku semenjak dua tiga menjak nih.Langsung takde masa nk menulih enteri,padahal idea punya melambak dlm kepala hotak nih.Pulak tu x fokus nak updet pasainya nengah khusyuk nau layan cerekarama kt tb 3.Ade Adi Putra howkehh! Mana bisa d lepasin dong..hewhew :)
       Sambil jari jemari menari rancak atas keyboard,mata pulak selang seli nengok tb ngan screen leptop,mulut pulak dok mengunyah ayam kepsi dgn penoh berseleroo..Pelik tak mana dtg tetibe hade kepsi malam2 buta nih??? Halaahh xyah nak pelik sgt lah sampai nk kene letak tanda soal tiga kali weii..! :P
Err err sebeno nye aku melantak ayam kepsi semalam punya yg telah d panaskan d atas kuali dgn suhu maksima.Ekceli semalam mase aku pegi terapi kulit kt klinik pakar,aku singgah JJ ngan momot pegi mamam kepsi smbil jalan2 cuci mata.Pestu dek sbb dah gila sgt dgn ayam kepsi baru yg sgt mabeles tuh,gigih beli 2 ketoi konon2 nk makan arinih..Tamak tahap kuasa lapan betei..hewhew
       Okeh utk pengetahuan kome sekalian,kepsi skg dah kuarkan ayam perisa terbaru.Kepsi memey x jemu2 kuarkan macam2 resipi ayam dorang.Dan aku antara maknusia yg x penah ketinggalan zaman teray hamende jek keluaran terbaru kepsi nih.Terasa sgt kuno kalo aku x menteray resipi baru kepsi wok! Nak lagi syiokk kalo melantak kepsi tanpa mengeluarkan sebarang pitih! Guna voucer maaa..Kau ada??? Nyiahahaha *gelak kejam*

       Kepsi Flaming Crunch chicken yg sooo soooo mabeles x hengat! Sape x teray mohon pegi teray skg utk menjadi mabeles & ohsem mcm aku *ade rase nk lempang x??*

       Kepsi Flaming Crunch chicken ni x jauh beza dgn hot & spicy chicken gak cuma bertambah layan sbb hade adunan emping jagung yg rangup.Aku terasa mcm mkn ayam campur biskut raya nestle cornflakes pulak..hohoho

      Nasib bahek time aku buat enteri nih betoi2 aku tengah melantak ayam nih.Kalo x mampos meleleh ayaq liuq sbb mengidam! anyonyoooo

       2 mende alah yg aku xkan penah tinggal tiap kali pegi kepsi - zinger burger & cheezy wedges! Makan ari2 pun xpenah jemu..Terbahek! Ape rasie dia pakai haa utk resepi2 mabeles nih??

       Muka kekenyangan selepas melantak kepsi. Sebab terlampau pedas berapi maka pipi aku bertukar mjadi merah segala *cerita tipu,dont believe thats :P*

       Makan kepsi tanpa mengeluarkan sebarang pitih memang menambahkan kesedapan berlipat kali ganda drpd makan kepsi yg kene mengeluarkan pitih..Sumpah x tipuu punyeee :D *apsal nk membangga sgt nih??*

      Kengkorunk yg x makan lagi ayam flamming crunchy nih,sila2 lah pegi teray dgn segera.Pada yg langsung x tahu menahu tentang kewujudan ayam baru nih,mohon kau pegi duduk bertapa dlm gua senyap2 lah bhai..! Takyah nak ketinggalan zamam sgt lahh weh..Jgn nanti ayam nih dah xde baru kau menyesal x sudah pestu pegi kat batu belah batu bertangkup pulak sbb kempunan..bhahaha..Okeh tepat pukoi doblas,cerekarama pon dah abes,ayam pon dah tinggal tulang! Nak p gosok gigi & bergayut seblom titon..Pheuww ari2 cemni memang gemok lah aii nyah..Err babaiiii....:))

1 comment:

  1. haaa kepsi lagi..membuatkan perasaan ku membuak2 nk makan kepsi baru ni..hehehe;)

    ReplyDelete