SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Saturday, February 4, 2012

Kaki Wayang Era : Journey 2 - The Mysterious Island

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

       Salam sabtu guys.First of all,aku nk mengucapkn Salam Maulidur Rasul buat semua umat Islam d seluruh dunia.Meh la sesama kita memperbanyakkan selawat ke atas junjungan besar Nabi kita,Muhammad SAW...Sesambil ngah layan cerekarama sempena Maulidur Rasul nih,aku nk hapdet skali entry pasai kaki wayang era.Ekceli,pilem neh lame sudah aku layan kt panggung,seblom raya cina arituh.Tp bese lah kan,krn kebizian yg amat baru arinih hade mase utk cegite kt blog..ngeh ngeh ngeh :))
       Okeh pilem yg aku nk cegite nih hadelah pilem Journey 2 The Mysterious Island.Pilem neh membariskan Dwayne Johnson @ The Rock (Hank Parsons), Michael Caine (Alexander Anderson), Josh Hutcherson (Sean Anderson),Vanessa Hudgens (Kailani), Luiz Guzman (Gabato) & Kristin Davis (Elizabeth 'Liz' Anderson) mengisahkan Sean Anderson & ayah tirinya Hank berusaha menyewa helikopter utk tiba d sebuah pulau yg berada dlm peta.Mereka menyewa helikopter milik Gabato & putrinya,Kailani.Kepergian mereka ke pulau misteri itu utk mcari datuk Sean yg hilang & hanya meninggalkan sebuah petunjuk misteri.Setelah melewati badai yg teruk,mereka akhirnya tiba d pulau tu.Awalnya semua terasa indah dgn pemandangan pulau tuh yg sgt menakjubkan.Tetapi kemudiannya mereka mula bertemu dgn pelbagai dinasour & haiwan yg pelik yg memburu mereka utk santapan.Berhasilkah mereka keluar dari pulau itu hidup2? Semuanye korunk kene layan sendirik kt panggung,tp aku x sure ler hade lagi ke idak pilem neh..hawhawhaw jangan maraa haaa..

     
       Macam bisa,bukti memang fenting bukan?? hekhek

     
     
   
   
   
   
   
       Pada aku,pilem neh memang best & kelakar habis.Riuh 1 panggung dok gelak nengok gelagat The Rock ngan Luiz Guzman tuh.Pada engkorunk yg x berkesempatan tengok pilem neh memang rugi beso aku cakap..Mcm yg aku gitau tadik,aku x sure pilem neh masih d tayangkn lagik @ x..Kalo dah xde,pepandai ler g beli DVD & layan okeh.Tapi hengat,beli yg original okeh..No pirates segala tauu :D
       Horait,tu je utk arinih.Sekali lagik Selamat Menyambut Maulidur Rasul buat semua.Jom reramai tido awal & bangun pagi utk g berarak esok..Smile ^_^ Assalamualaikumm;))

1 comment: