SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Saturday, February 11, 2012

Aku taktau kenapa aku angau gila kat MUSLIM AHMAD !!

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

       Salam sabtu guys.Hape jek xtvt korunk 1 ari nih? Lepak santai kt gumah ke? G hangout cuci mata ke? Atau mendatingkan diri ngan boypren/gupren memasing..Apepon xtvt korunk,semoga ianya mdatangkan pekdah lah ekk..Aku lak mcm bese cuti2 cenggini tak lain x bukan kua jenjalan nengok muvie,makan2,shopping2..erkk shopping? Dalam sengkek2 pon shopping itew perluuu..hawhaw terapi katenyeww :P
       Err err korunk2 penah tak termimpi-mimpi kan sesorang? Tak kisah laa retis ke,atlit ke,anak jiran seblah gumah yg cun melecuns mahupon kacak bergaya ke? Mesti penah kan..kann! Jangan tipu laa Jah! Aku heran benau laa..semenjak bermenjak menjak nih,aku asik termimpi mimpi terangau angau kat pemain Harimau Muda yg tinggi lampai tuhh..Kalau dak pempuan lain bukan main gilak kt Khairul Fahmi Che Mat @ Apek mahupun Nazmi Faiz Mansor,tp aku lak kemain minat kt Muslim Ahmad! Sesape yg fanatik bola Malaysia semestinye kenal Muslim Ahmad tuh..Aku sendirik pun naik heran apsal lah aku minat sanad-sanad *ayat bebudak urban zaman skg* kt Muslim tuh padahal takde hape yg spesel sgt pon kt beliaw..Nak kate seteror Safee Sali tuh pon idak ler sgt..Nk kate popules cam Apek tu jauh skali.Nak kate cumel macam Gurusamy pon err ape daa Gurusamy?? Siyesli lah,tiapkali layan match yg ade Muslim,scara otomatiknya aku mjadik x keruan..Tak kisah ler samada layan kt gumah mahupon kt stadium..Pehtu aku mule tangkap cintan cintun bile nengok beliaw lawan kt padang..Adoyaiii hape sudah jadik sama aku maaa...:D

     
        Orang lelaki salu cakap,orang pempuan nih nengok bola bkn pasai game tuh,tapi pasai player nye..nyiahaha yeke gitu? Tak jugak..macam aku,memey aku minat sgt ngan sukan bolasepak nih.Soal player tuh jatuh no 2..Kalo ade pemain yg d sukai,tu kire 1 bonus letteww..hawhaw...:D Kalo dlm MU dulu2,aku tersangat2 minat kt Christiano Ronaldo tp kalo dlm team Harimau Muda ni pulok aku kemain suka kt Muslim nih.Bayangkan ler,aku smpai termimpi-mimpi tu bhai..Bukan sekali dua tp berkali-kali..Tak ke pelik namenye tuuuu! Pehtu bile tersedar darik tido,mulelah berangan mcm orang gile bayang! Sampaikan kalo Malaysia kalah gara2 salah Muslim,kemain gigih aku bekap die..Palin kelakau my yayang smpaikan buleh jeless2 sbb aku menduakan beliaw..hawhawhaw tah ape2 laaa sume nih :D

     
     Gara2 minat terlampau kat Muslim tuh,smpai kenkadang aku merapu bukan2 ngan membayangkan kalaulah my yayang tuh bergelar pemain bolasepak..perghh sumpah aku bangga gile! Tapi bile pikir2 balik,err tak best jugak kalau hade boypren popules nih..Yelaa gamai feminat,bukan..Op koz ler feminat yg fanatik semestinye feminat pempuan mcm aku nih! Agaknyelah ape ler perasaan gupren si Muslim nih sbb boypren die d minati gamai,kann..huehue..

   
       Hapepon,angau aku tuh sekadar minat semata2..Lagik plak Muslim tu pangkat adik jek pd aku..Err tetibe aku terase yg aku dah tua..wawawa..Tapi aku harap sesangat kalo 1 ari nanti aku terjumpa lah Muslim nih kt memana,memang aku xkn lepaskn peluang nk snap pic ngan die..! Hatta mase tuh nmpak aku sedikit gediks mahupun terhegeh2,tp aku dah x pedulik,jnji aku pdt bergambar ngan beliaw..Macam gak retis popules Nazim Othman,sbb kefanatikan terlampau kpd beliaw akhrnya dpt gak aku mgabdikan gambar bsama beliaw..bangga den..banggaa *sniff sniff kembang lubang hidung*
     
P/S: Err musti my yayang jeless nih kalo bace entry kelam kelibut aku nih..Musti die cakap aku buang tebiat mahupun dah xde idea nk menulis nih..Atau pun die akan ckp,aku curang!! Hawhaww gurauu jelaa..Sekali sekala nk tulis entry yg ala2 gedik sikit..bkn selaluuuu puunnn...Haii yayang!! *amek ati die laa nii* hoho :D Okeh nunite..babaiii~~

1 comment: