SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Sunday, January 12, 2014

U.N.I.K.

   Salam & Hye
  Hallu Aimiey Azizan In Da' House

  Salam hujung minggu. Curik masa metar updet blog sebab kepala agak serabut dari pagi ngadap esaimen tak habis2! Bile mau habis daaa. Menimbun nimbun den koba kek kau tahu. Haaa penuh semangat aku cegite. Haha. Err sepatutnya hari ni dah berambos balik kampus. Tapi..nok wat guano, tiket bas balik melaka abih lah pulok. Terpaksa den balik hati selasa niii. Eleh senanya kau nak panjangkan cuti, kan! Puiii..! Eh manede ahh! Esok gua nak pegi check up kesihatan niaaa..! Hikhik
   Ekceli, takde mende nak cegite pon. Tah nape takde idea pulok petang2 yg syahdu gini. Sebab sekarang aku rasa macam best je, macam syahdu je layan mata petang2 cenggini. Ngantok jah petang2 nii.. Haha! Ok takmo lah menceceh pepanjang. Macam meroyan je aku rasa skg ni kalo updet belog tpi takde topik nak cegite. Mulelah jadik mengarut meraban segala. Nah layan jela gambar dekat bawah nii ye.. 
       

   Sure korang pelik ape motip tayang gambar tu. Hahaha jangan tertipu sudeh. Itu bukan lens kamera Canon tau. Itu adalah sebuah, ehh sebuah ke? Err sebiji? Err err pape jelah. Err sebotol botol air berbentuk lens kamera Canon. Botol air jewwwww! Puihhh..botol air pon nak cegite dekat blog kau dah kenapa?! Nampak tak betapa takde idea nak menulis disitu.. Haha sadis! 
   Botol air nih tak ler beso mana pon. Kecik jek isipadu air dlm tu. Tapi rege dia tak kecik ah. Tak kecik weii...! Takleh blah jugaklah rege dia. Nak tau, usha sendiri ler dekat S&J (kedai barangan unik kaler oren tuh). Ape yg buat aku tertarik lalu beli adelahs sebab keunikannya! Aku nih pantang nau nampak mende2 unik & pelik nih. Dgn sepantas mungkin aku grab laju2! 
   Kalau orang taktau, mati2 orang ingat aku pegang lens Canon! Terbit sedikit kebanggaan disitu lah. Tapi bila bukak penutup & minum air, orang akan ternganga dua saat sebab pelik. Pelik sebab unik. Ngehngehngeh! 
    Mesti korang cakap, takkan botol air je? Kamera DSLR Canon betul2 takde ke?? Erk! *tercekik* 
K ah. Nak buat pengakuan jujur ni. Iolls takde kamera dslr..! Sadis kan? Isk iskk :(   Tapi iolls nak kamera dslr nih sebagai hadiah hantaran satu ari nanti.. Hahaha mata doitan hang nih! So, bakal suamikuwww, simpan duit banyak2 dari sekarang ye. Abis belajo kite jalaann! ( kawen ) Nanti kita nak hantaran kamera dslr dgn sebijik Suzuki Swift tau tauu *sambil layan lagu Taylor Swift*. Ehh alamak kat tv3 ada Mr Bean skrg! Nak layan Mr Bean. Bye :))

No comments:

Post a Comment