SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Sunday, December 22, 2013

Oh Hello Kitty!

    Salam & Hye
   Hallu Aimiey Azizan In Da' House

   Hollaa! Oh girangnya dalam hatii..sebab hari ini cutiii (nyanyi spt irama lagu madu tiga). Ekceli, iolls skrg berada d umah niaa. Awal kemain haa cuti krismas..! Ceh macam aku pulak yg nak beraya,kan! Ehehe.. Semtara tengah ada masa nih, updet lah kejap 2,3 minit. Ngee :D
   Oh yea, engkau orang suka x dgn hello kitty? Heh kalo pempuan rasa2nya memang ramai lah jugak kan yg minat & fanatik dgn hello kitty tu, kan. Err ke ada jugak kaum lelaki yg minat dgn hello kitty ekk? Err err berjiwa romentik barangkali lelaki tersebut..hehe. Aku pulak sejak dari sekolah rendah, sejak zaman kecik cinonet dulu dah fanatik abes dgn hello kitty. Bila nampak jek hello kitty, macam nak sawan aku rasa sebab geram sgt dgn kecomelan & kekiutan hello kitty tuh! Dah ler comel, kaler pink pulak tuh! Terasa aku pon jadik comel overload kalo pakai barang hello kitty tuh. Err mohon jangan muntah kerana aku sedang masuk bakul & cuba mengangkat sendiri yeee :D apesal ekk hello kitty tuh terlampau comel? Apesal? Apesal?! 

    Arghh apesal comel sangat nii siaaa! *sawan* Pergh kalaulah aku ada kete cemni, memang doplohpat jam aku gase dok dlm kete jek! 

    Macam jilake weii kreatip nak arwah bilik cenggini! Kenapa comel sangaaattt niii! *pengsan*

    Koleksi hello kitty iolls. Comel botingkek tingkek den koba kek kau tahu! 


      Cermin pon nak comel dah kenapaaaa!! 

       Ipad cover pon haruslah hello kitty gitchuww! *over gila*

    Dalam usaha nak grab luggage comel ini. Sikit lagii..sikit lagiii! 

   Macam comel jek! Macam kiut jek! Janganlah comel sangat, pehlisss! 

     Ada  macam hello kitty tak?? *terjun perigi* 

    Haaa ini ada sikit macam hello kitty kan? Err tak jugak?? Ok fine! 

    Baiteway, hello kitty memang makluk yg comel! Kalau ada yg ckp hello kitty tu x comel, nampak sangat engkau buta seni. Ehh apa kaitan? Hahaha.. Aku nih fanatik & obses dgn kaler pink, so hello kitty dgn pink berpisah tiada katekooo! Ehh aku rasa mcm merapu jek enteri aku harini kan. Macam enteri syok sendiri pon hade. Macam gedik nak arwah pon hade! Muahaha..! K ah. Nak siap2 ni. Nak kua pegi jenjalan metar. Mana tahu terjumpa barang2 hello kitty ke, boleh ah grab sebijik dua ye dopp! Ngee. Tingkiu pd yg sudi baca enteri yg agak boring ini. Babaiiii..! :-D

No comments:

Post a Comment