SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Thursday, December 19, 2013

Food Lovers!

     Salam & Hye
   Hallu Aimiey Azizan In Da' House

   Hai. Taknak membebel panjang2 ah ini hari. Penat tahu, ulang alik pegi kelas, kelas asik batal, kelas takde, lec takde bla bla blaa. Tensen iolls tau! Kalau tau rope nih, bahek iolls takyah balik kampus awal2 cemni. Stay kolumpo dulu lg baguih. Kat sini, punyalah boring nak arwah katekau! Erghh! Dahtu, tak berapa nk lalu makan baqhang! Aku mikirkan hnya aku jek mcm gitu, ropenye rumate aku pon serope! Katanya makanan kt sini tak sedap! Beliaw lebih rela mentedarah megi hari2 drpd makan mkanan kat kampus! Err adatlah makanan di kantin kanzz! Err moh ler cuci mata telan ayaq liuq layan gambar2 makanan ini. Tak kisah ah engkau nak bilang aku sakit mental ke hape sbb upload gambar makanan. Den tak kisah eihh. :D

    Fuel Shack Signature Low Yat Plaza
    
   Nandos Pavillion Kl

   Wafflemeister Klcc

     Madam Lims Kitchen Aeon Maluri

    Penyet Express Daily Berjaya Times Square

     A&W Jalan TAR

   The Castle Restaurant Imbi Plaza

     The Castle Restaurant Imbi Plaza

    Oldtown White Coffee Pavillion KL

    Western Cuisine Food Republic Pavillion KL

    Plan B Midvalley Megamall

   Chakri Palace Royal Thai Cuisine KLCC

   Ok cukup2 lettew. Lapa pulak aku menengok gambar2 makanan nih semua. Nasib baik esok aku dah berambos balik kolumpo. Yeaay! Indah bhaiii..! Okes, mohon terliur. Babai... :D
   

    

    

    

No comments:

Post a Comment