SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Friday, January 13, 2012

Seronoknya kalau ada KEMBAR kan ;))

            Salam & Hye
           Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Jumaat guys.Tahukah korunk,semalam masa aku g jenjalan window shopping kt BB,aku ternampk pasangan kembar lelaki yg pd aku unik sesangat.Dari ujung rambut smpai ujung kaki same gile tuu...Dah mcm 2 manusia jelmaan weiii...Bukanlah bermksud seblom nih aku xpenah langsung nmpak pasangan kembar,cuma smlm aku nmpak kembar ala2 remaja mcm aku *helloo aii masey remaja wohh* Siyesly,aku suke gile nengok pasangan kembar nih.Dari dorang baby,budak-budak,remaja smpai lah yg dewasa & tua dorg nih sgt unik & spesel.Kalo x d teliti betol2 memey akan konpius abes pasai sepesen jek rupa & penampilan dorg tuh.Alaa mcm kembar pemes yg jugak pemain bola kebangsaan, Aidil Zafuan & Zaquan Adha tuh..Memula mase pes time aku nengok dorg dulu,siyes aku x cam mane habang mane hadek pasai kemain serope gilak! Dah lelama baru dpt cam bahawasanya si hadek mpunyai tahi lalat kt pipi & habangnya takde..kekeke;))

       Tak dpt d nagikan lagik,selain unik pasangan kembar memey comels-comels hookayy ;))

       Mase aku kecik2 dolu,aku slalu terbayang kalaulah aku nih hade kembar,alangkah syoknye.Maklom jela aku nih pendiam so x gamai ler kawan.Op koz sonok kan kalo mpunyai pasangan kembar.Buat ape xtvt semua sama2,punyai citarasa & minat yg sama.Takde kawan pun xpe,sbb kembar tuh segalanya.Dia lah adik,dialah abang,dialah ahkak,dialah sahabat.Setentunya kembar lebih memahami sikap & personaliti kembarnya.Mase aku kecik cinonet dulu pon,mak aku selalu buat aku ngan hadek pempuan aku mcm kembar.Beli baju kiki lala serope habes.Kaler nk same.Corak nk sepesen.Blom kire mende lain lagik.Kasut,topi,smpaikan rambut pon nk sepesen.Sorang rambut pendek,sah2 sorg ni pon mak buat rambut pendek.Sorang buat tocang ekor kuda,yg lg sorang pon mak buat cemtu gak.Kecik2 kemain rapat x hengat,bile dah besau2 nih hmmm....mcm tom & jerry asik bercekau ;D

       Haa x pecaya cer nengok pic mase aku kecik cinonet nih..Aku yg duduk kt abah tuh,hadek duduk seblah mak aku..Baju nk same..Stokin nk same..Rambut pon nk same..Yg x same,aku gelap sikit mcm anak org asli..ekekeke :D

       Kembar hotszz & pemes;-))

       Aidil Zafuan & Zaquan Adha..Dua2 ensem,dua2 berbakat dlm bolasepak,dua2 pemes.Yg x beshnye,dua2 milik orang..Erkk !

       Diana & Lina Johor..Pelakon & model yg x asing lg.Sumpah aku xcam mane 1 ahkak mne 1 adik sbb kemain serupe gilos! Tp,dua2 memey cun melecun..hewhew

       Ain & Ekin..D awal kemunculan dorg,aku xcam lgsg mne Ain mane Ekin.Setat aku cam bile Ekin dah pakai tudung & kawen ngan Mawi,baru aku tau Ekin tuh kakak Ain tuh adik..isyhh~

       Mary Kate & Ashley Olsen..Kembar pemes sedunia yg bkn jek santik tp berbakat gile.Sape x kenal dorg nih aku sajes baik kaw duduk dlm gua jela labuuu ;P

       Ni lak kembar seiras kenalan dari pesbuk aku..Virdyra & Virdyla..Suka aku nengok kemesraan kembar nih.Same2 comels,same2 bijak.. *maafin yaa Dyra,Dyla kerna kakak ngambil pic lo berdua* ;))

P/S: Dah kawen nanti aku nk anak kembar lah mcm Ziana Zain ngan Leya HotFM tuh.Comels jek kembar dorg pakai baju sepesen jek..Tapi aku dgr,kalau hade keturunan kembar jek baru bleh dpt anak kembar kan kann..Hmm semua rezki Allah..Turn aku nanti,aku suh laki aku carik pisang kembar bebanyak lahh..Ok babaiii;)))

   

1 comment:

  1. sama la dgn sya..suka sgt dengan kembar dan mmg pernah berangan ms kecik dulu yg sya ada kembar haha..

    ReplyDelete