SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Tuesday, January 10, 2012

Kita Sehati,Sejiwa,Sejantung.....Selamanya ^_^

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House

      Salam Selasa guys.Toink toink boodak kuat nangis muncul lagik..hewhew;) Pekabo handa2 sekalian? Moga  handa baik2 aja sih.Wokeh arinih nk lari topik sket nk cegite pasai chenta cintun.Borink arh asik entry seyes jek..Aku ni jarang hapdet entry jiwang2 bagai nih.So takmo muntah bace entry aku keh..ekeke;)
      Err korunk2 hade x persamaan ngan kapel memasing?Means korunk ske memasak,si dia pon ske hobi yg same..Hewhew sesangat sweet kan kalo kite hade hobi & kesukaan yg same ngan kapel,tunang @ suami/isteri kite.Yelah,wat hapemende pon sume sesama.Err aku nih pong hade bebrape hobi & minat peberet yg same ngan boypren.Nk tau amendenye? Jom teruskan pembacaan handa..Zassss....!

       Seblom tuh,wajib tempek pic ala2 semanis korma ini dolu yeww..Ling..ling..kihkih :D

        Same kan..same kan..kannn :-)

        1- Kita KAKI WAYANG ERA

        Hamende jek pilem baru kt GSC tuh,kitorg dulu g terjah wehh..erk kecuali MALAY MUVIE!

        2- Kita KAKI BOLA

        Die Hard Fan MU,HARIMAU MALAYA & SELANGOR FC! Xgeti main bola takpe,jgn x minat bola *apsal aku semakin poyo semenjak duemenjak nih??*

        3- Kita suka MELUKIS

        Kite memey minat gile ngan lukis melukis nih! Seyes x tipuu wok ;P

         4- Kita Penchenta KUCING

       1 ari x jumpe kucen,ibarat xbmkna idup kitorg..Gigih gile bwk whiskas kulu kilir kalo2 tjumpe kucen d mane2..Impian kitorg,nk bukak pusat peliharaan kucen 1 ari nanti !!! *hidup meow!*

       5- Kita suka gile dgn SUPERMAN

        Penggile barangan superman yg xleh d nafikn lagik! Tinggal nk terbang cm superman jek pasnih *sile abaikan repekan gua itew*

        6- Kita Kuat MAKAN

        Makan,makan & makan tp x gak gumuk2..Metabolisme tinggi memey begitoo *xyah susah2 beli jus mate 5 dokter Rozmey Jah oiii*

        7- Kita addict gile ngan COKLAT

      Pantang gile masuk supermarket,tmpt ptama wajib pegi hadelah bagian cekelat..pehtu batak gile sume jenis cekelat nk borong..hawhaw

      8- Kita pengumpul tegar PERFUME & JAM TANGAN

        Xtau ngape hnya 2 mende nih buat kitorg kemain addict gile! Mata jdik kelabu asap kalo nmpak perfume & jam semat2 santik2 stailo2..

       9- Kita gilak GAJET

        Susah beno kalo dua2 gile gajet nih..Berlumba2 sape pakai gajet terbaru..Pehtu buat sistem barter tuka suke sme suke..Sweet x sweet x..lalala~

       10- Kitalah PISCES!!

       Sebaya,sePISCES,aku along die angah,aku februari die mac aku comels die comot..erkk haii yang..jgn maraaa ek ekk..shenyoom sikit ^_^

       Ekceli byk lagik persamaan aku ngan my yayang..cukuplah senaraikn seploh jek.Kang bebanyak muntah lak korunk membaca..Betoi dak? Agak2nya sbb byk sgt persamaan kot yg buat kitorg kekal lame smpai skg.Perghh baru aku hengat,bln 3 nanti kitorg dah henam taon kapel ! Ehh tercegite pulak dah...Huwarghhh *latar bunyi menguap besau2 cm badak sumbu* Halamak kemain lame ngadap lappy mata aku dah serope panda..Err err aii cauuu dulu yok..Maceh sudi bace..Babaiiiii ;)))

1 comment:

  1. samela kite..pisces! thn je x same kot..smoga berbahagie sentiase k!hihi

    ReplyDelete