SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Wednesday, March 6, 2013

K to the L to the O to the N = KLON

          Salam & Hye
         Hallu Aimiey Azizan In Da' House

     Haiii korang.Watcha doing? Humang aihh lama nau aku x updet belog.Punya berzaman rasenye x berhapdet belog nih.Nasib bahek masih hengat paswod..Haihh cemnih patot bersara jadik blogger laa nampak gayanye! Abeh tuh den nak wat camno,den neh bukan hado tenet..Tenet den pakai dokek ipad nun haa..Acano den nak ngapdet haa..Laie pulak tuh kalo ado pon tenet komain haa lombap macam sipot sodut! Ni pon den dongan muko x malu nyo haa topakso tobalkan muko minjam leptop ngan berodband roomate utk hapdet belog den..huhuhu sadis komain naseb idop den nih..huwaaa! Puihh ape kejadahnya aku berdialek nogori tetibe neh?? *jentikpipi*
     Sebab lain aku nih lama sudah x mengapdet belog pasainya aku nih terlampau bizi.Bizi aku nih kalah abe jib ngan kak mah kaw! Sebizi-bizi abe jib dekat2 nk PRU neh,lagik bizi haku nih kaw! Bizi dengan kelas yang pack,assignment yang melambak x hengat,mana lagi kepala hotak neh kene hengat memacam nota untuk midterm ngan presentation bagai..erghhh memang sendat gila ahh wa cakap lu! Somput mak tau!
      Erkk panjang laa pulak mukadimah haku nih..kuikui..Ekceli kan,aku kan sebenonye kan manyak mende mau cegite nih..Hai maklom jelah lama sudah haa x mengapdet opkoz laa memacam cegite nak d tulis kat sini..kehkehkeh..Err back to the topic!  Err korunk tau x amende yg d maksudkan dgn klon? Setau aku klon sama erti dgn seiras @ sebijik sejibon! Err takyah bukak kamus dewan sebab sah2 xde maksud cam haku nyatakan neh! Korunk hade klon x?? Cegite nye cemni..aku nih heran sungguh lahhaii gamai bebeno maknusia yang menyamakan rope aku ngan rope ustazah semanis kurma yg omei2 pemes2 tuh..Alaa ustazah Siti NorBahyah Mahamood tuuuu...Sape x kenal ustazah neh aku harap korunk sile jangan duduk dalam Malaysia laa ekk!

        Ustazah Siti Norbahyah Mahamood yang manis macam kurma! peewiitt!

        Ini pulak besar kemungkinan BAKAL menjadik seorang ustazah satu hari nantii..ehemmmm!

         Erkk kelihatannya bakal ustazah tersebut memakai jubah & tudung yg sama pada hari yg berlainan d situu..Err bukannya hape tuan2,bakal ustazah tersebut sangat menyukai jubah & tudung itu lalu beliau memakainya berulang kali.Demikian serba sedikit hipotesis berkaitan gambar rajah d atas *tutupmuka*

         Besar kemungkinan bakal ustazah ini dahulunya bercita-cita ingin mjadik sorang model muslimah,tuh sebab beliau sangat menggemari posing dgn tangan di pinggang..hemmm

         Tudiaa..sekali lagi bakal ustazah itu mengenakan tudung yg sama yew tuan2....Peratikan dgn betei kedudukan tangan beliau itu d manakah letaknya...D pinggang bukaannn.....

         Bakal ustazah berposing dgn penuh kesopanan tanpa tangan d pinggang..Kebarangkalian beliau segan2 hayam dgn sekumpulan studednt lelaki d belakangnya itu..maybeee...

         Cer korunk carik tang manekah gamaknya persamaan aku ngan ustazah neh? Cepat cepat carik persamaan antara dua gamba kat ateh nun..Sape pantas haku belanja makan eskrim! lalala

         Dek kerana dah ramai sangat yg mengatakan aku nih seiras ngan ustazah neh makanya dgn gigih lah aku mencantumkan sisi aku ngan ustazah tuh.Telek punye telek ape yg aku nampak dekat tang kening jek aku gase sepesen habis pasai aku ngan ustazah tuh memiliki kening engribird atau dlm bahase saintifiknye kening lebat! Kaw hadoo? kuikui..Lain persamaan dari pandangan mata haku mmg x nmpak..Ustazah tu idung mancung,aku nih pulak idung penyek! Ustazah tuh kemain lawo gigi dia tersusun bagai sedangkan gigi aku neh hooooo gigi rebbit kau! Err thats y aku x suke senyum lebau2 besau2 nmpak gigi..!
        Aku xde la muak ke,nyampah ke orang menyamakan aku nih seiras ngan ustazah tuh.Nak muak kebendenye,seiras ustazah kot! Lainlah kalo seiras mak limah ke,mak lampir ke mahupun mak jemah kot laa muak ke nyampah bagai kannss..hekhek..Dahlah seblom neh mmg gamai yg memanggil aku ustazah,pulak tuh bile aku dah jadik student Kuim neh dgn jubah segala lagiiii la pulak gelaran ustazah tuh lekat dlm diri aku niaaa..Syukran syukran...Harapnye masin ler mulut engkorunk tuh ekk..Harapnye dek sbb kemasinan mulut korunk2 tuh mane tau aku pulak ke ganti tempat ustazah Siti Norbahyah tuh jadik pengacara rancangan Semanis Kurma TV9,err tapi bukanlah dgn laki ustazah tu Ustaz Wan Akashah..jeles ustazah tuh kang oiii..hewheww..Mende yg paling kelakau time dalam kelas bahasa arab,ustazah aku pulak pegi panggil aku ustazah.....Haha ape pon x bolehhh..ini semuaaa poyoooooo *overlaaapulakk*
       Haih rerasanya cukuplah smpai sini lu.Kang hapdet pepanjang pon blom tentu orang nak bace kanss..Tah2 makin ngantok plak kau baca cegite aku neh kanss..Tah2 orang cakap nilah belog paling syoks sendiri iolls penah bace..euwww hade aku kesah? Ehh hape aku merepek neh? Chioowww lu..Apedaa cemni ke bakal ustazah???? Opss soriiii soriiii..Babai..Wasalammm :)

P/S: Bersyukurlah klon rupa ustazah..dibuatnya klon Lady Gaga tak ke naya?? Opssss

2 comments:

  1. eya lah, baru perasan. memang serupa. hehe

    ReplyDelete
  2. labu kim salammm balik sbb enable right click yooo...

    ReplyDelete