SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Friday, June 3, 2011

Uwaaa belog aku telah d hack lahh weiii!!!

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House


      First of all aku nk ucapkan berjuta2 lemon terima kaseh,nandre2,toceh2 & thankz a lot wat sume para blogger kt luar sana yg sudi follow belog aku neh samada dlm keadaan rela hati @ krn telah d paksa oleh aku *kejam bukannn??*    Xtaw cane maw ucapkn kt uolls sume btapa aku terharu ngan sokongan tuh * gaya ckp konon2 aku ngah amek award bintang paling popules laa neh* Trimakaseeyyyyy sume..i lebiuuewwww yaww!!
      Acctually aku da ader belog seblom neh.Name belog yg same AIMIEY AZIZAN IN DA' HOUSE...Gambar pon same,widget2 & sgla mende alah kt belog baru aku skg sejibik giler aku copy paste mentah2 drpd belog lame.Sure korunk2 pelik,konpius,tertanya2,naik heran ngapenye aku bikin 2 belog yg same sjibik cmtuh then aku wat plak belog baru kan...Ader gak antara blogger2 yg pasan kn mende neh & tanye kt aku mane mghilangnyew belog lame aku tuh kanzz..Okeh,kt syini aku dgn penuh bangganyew * bangga keeeww??*,mgumumkan bahawasanyew belog lame aku telah kena HACK @ bahasa senang maw paham telah kena GODAM,atau nk lagi paham telah kena CEROBOH oleh puak2 manusia yg PENDENGKI,BUSUK ATI.SENGAL,KURANG HASYEM & blablabla * xlarat aku nk sebut dah sbb tlampaw sakai pangai depa*
       Aku mmg meminati dunia blogging nih sejak laa belog neh wujud kt Malaysia neh sbb aku minat lahhh sangat menulis.Maklum la cecita aku nih nk jadik reporter kannn.Aku bikin belog bukan sbb org laen ader belog,bukan sbb nk glamers *baik lah aku jadik artis kalo mo glamers yaww*,bukan sbb aku nk melepaskn perasaan pd mane2 pihak ke hape ke..So,baru dlm taon 2011 nih impian aku nk ader belog sndirik tcapai,maklom jekla taon2 seblom nih aku xder masa sgt nk ngadap lappy lelame,memandangkan skg kije aku 24 jam ngadap pc,maka aku pon dgn rasminyew membina banglo opss belog..kekeke...Tp tulah kan,tah maklok manelah yg sakai sgt p tabur pasir dlm belog lame aku tuh! Tersangat mulia pangai orang iteww..Terharu mak, dik...Tp naseblah time tuh follower aku baru 200++,d watnyew time tuh follower aku dah 2000 ke,20000 ke x ke haru aku maw carik follower2 sgala..Start belog lame xbley bukak tuh siyes aku ngaku aku nanges mcm mati laki! Yelaaa da semangat giler ari2 dok ngadap belog,tido lewat2 smta2 nk santikkan belog tetibe skelip mata jek belog kesyayangan aku musnah d landa tsunami..Ahaiiiiiiii...Trimakaseeeyyyyy lah pd si penggodam *meh aku tepok tangan utk kaww labu*
       Tp tuh dulu hokeh..skg nih aku da bangkit dari kekuciwaan & kesedihan *melankolik betoi ayat aku kan*..Dgn semangat yg bkobar2,d bantu ngan depa2 yg sentiasa support aku xhenti2 tuh aku pon bina lah belog baru sejibik kembar siam ngan belog lame tuh.Tu pasal la sgala bagai entry2 tuh tarikhnyew sume same jek sbb aku copy paste jek drpd belog lame tuh,bmakna nilah first entry utk belog baru aku neh.,Hoyehoye!
        Apepun skg nih aku da xmo pk2 sal belog lame tuh.Da ilang nk wat cane kan.Pada korunk2 yg penah kena hack cm aku neh,aku paham pasaan korunk.Mara,bengang,nk ngamok & sure korunk caci maki bagai kt si hackers tuh kan.Relax2..bia kan dorg2 yg xder kije tuh meneruskn agenda tpuji dorg! Kenkadang yg wat nih pon ade d kalangan blogger & depa2 yg tlalu bijak pandai dlm donia IT neh.Bese lah,da bijak sgt smpai tatau mane nk salurkn ilmu tuh ke jalan yg betol.Pada aku senang jek,arinih ari kaww..Kaw wat orang,x mustahil 1 ari t org plak wat kaww.Mase tuh aku gase nk tunjuk ibu jari Very good kt kaww labu *siap angkat ibu jari kaki bagai neh*
        So kesimpulannyew,x kire la dlm dunia realiti ke @ dlm dunia maya cmnih pon,manusia tuh memang x lari dari sikap dengki mdengki & busuk ati nih.Dorg x leh nengok org lain lebih sket,umpamanyew die mule wat belog dulu pastuh tetibe kite yg baru bjinak2 btatih2 nih wat belog gamai follower,belog kite lak jaohhh lebih cun drp belog die,entry kite jaohh lg syiokk dari entry die so die pon mule la pk strategi nk musnahkan belog kite.Sungguh hampas la pangai cenggituw...Lagik skli aku terharu yunk...huhu..
       Panjang da aku bebel nih..Apepon aku mintak mahap donie akhirat kalo kate2 aku nih wat kn sesape tgase,tkecik ati,temarah & memacam terr lagik..Aku juz explain & mluahkn syikit jek gase geram kt lubuk ati aku nih.Pd yg bikin kije haram nam jahanam nih segeralah carik kije laen yg lbh mulia,paling2 kaw p laa kire bulu kambing jiran seblah gumah kaw ke ehh..Sorry,aku x pcaya kt kaww lagik pasnih! Ya amponnn pakk..Mahap yaaa..
     
                      Ni gamaknye gupe si hacker yg wat kije haram tuh kan..Syian kaww kan~
                                               
P/S: Aku takut nk wat belog lawa2 cun2 comel2 sbb takut kena hack lagik.Belog skg nih cumel pon sbb c bugs bunny gigi rabbit tuh & krn kalernyew pink bagai.Tp aku pedulik hapekan! Tuh kan belog aku,kaw kisah hape haaa....*aku mahapkan la kaw labu sbb raya pon xlame lg dah okeh*

No comments:

Post a Comment