SALJI

I Am Superwoman

I Am Superwoman

Sunday, June 26, 2011

Berangan konon2 model ler tuewww~~

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House


     Ngaaa setelah sekian lame baru terpikir nk nulis entry sal neh.Acc sesape yg gase busan nk bace cecite cengginih,toksah le bace ehh.Pade yg sudi bace tuh trimas bebanyak laa yeww..Nanti aku blnje ABC semangkuk taww *bookan rasuah hokeh*
     Hmm aku neh mmg ske berposing & bgambar konon2 laa aku neh sorg model magazine.Yelaa nk jadik model xcukup ketinggian *rendah dirik yg sedia rendah iteww pbuatan mulia kawan2*,so hnye mampu bposing ala2 model dlm henfon sendirik sudaa..hikhik..
     Walopun aku neh sorg yg pemalu & pendiam,tp aku ader la gak keinginan nk jadik model magazine sbb best dpt peragakn fesyen2 yg cantik,pe lagik fesyen2 muslimah & berjilbab.Kalo bposing dpn kamera tuh,mule laa scara otomatik tgn nk cekak pinggang.Nampak mcm prasantan jek kan,tp aku pedulik hape kann..Saje ske2 nk penuhkan gamba dlm fon aku,janji aku x nyusahkan org laen suda ler kan *begape byk kan daaaa*
       Oleh iteww bile jek aku gase time tuh aku agak2 bgaya lebih dari biasa,mule laa aku nk snap gambo.Selain nk bposing sakan ala2 model,aku nk nengok gak gaya @ penampilan aku tuh samada seswai @ sakai *nk tgk gaya kt cermin,juz nmpak muka jek maklom ler cermin pon xbesha mane*.So yg mjadik mngsa aku nyuruh snap gambo aku da tntu my yayang @ kenkawan aku *naseb ler dorg neh sporting habess* .And salah 1 sbb gak aku ske bgambo krn aku nk simpan gambo2 tuh wat knangan.Salunye bile p melancong,bgambo kenangan ngan kengkawan @ family sah2 laa kite bleh tgk balik saat2 besh & bmakna tuh kan..Tp cm bese laa,hnye mampu snap gambo2 tuh mggunakan henfon sajaaa..Hambe blom mampu memiliki Canon mahupun Nikon DSLR yeww..Bukan xmaw beli tp aku merasakan aku neh bookan le sorg gambargrapher tlampau,jadik cukuplah hnye mpunyai henfon berkamera yg bleh tahan cantek gambo tuh sudaa....

       Berangan kunun2 aku neh duta DC SUPERHERO cam Faizal Ismail ehh silap2 Faizal Tahir ler

       Agak2 buleh x masok ptandingan Couple Of The Year ehh??

       Cubaan senyum nampak gigi yg menampakkan btapa rabbitnyew gigi aku.That's y aku xsuke senyum cmnih sbb nmpak cm gigi rabbit nk kunyah carrot jek~~

       Pipi daa boolat2 bertelur..Huu aderkah aku sudaa tembam neh??

       Senyum ala2 sopan persis finalis gadis melayu *prasan bukan??*

       Betape beshanye drumstik aku gara2 kurangnye bjogging semenjak 2 menjak neh.Haruss ler sgera bdiet kalo ini macemmm...

       Da kate dahh..asal posing jek tgn mesti nk cekak pinggang..Berangan jap kunun2 photoshoot utk REMAJA *prasan tahap kuasa lapan dah neh*

    Aku memang x suke mekap2 bagai,cukup ler makai compact powder,lipice,sikit blusher & maskara.Mencik nk kai bulu mata palsu cm sesetengah girls laen tuh sbb nmpak sgt cantik sbb mekap.Palsu smta2 hokeh!

     Bangga la tuh kunun2 aku neh sorg superwoman..haha kaw hadoo??

     Posing paling terlampau penah aku buwat spnjg idup.Erkk mcm seksa jek..Sile jgn nengok lelame d khuatiri mgundang padah!

     My yayang turut mnunjukkan bakat terpendam dlm bab posing2 segala.Kunun2 photoshoot Hero Remaja le tuhh..hikhik

     Ngaa beliaw juge dgn bangga nye menayangkan Superman T beliaw..Get ready nk terbang gamaknyew..Syiuwww~~

     Posing candid ala2 Hero Remaja drpd My yayang.Muke khusyuk wat2 belek henfon time neh *sah2 le ne mara neh kalo die taw aku selit pic2 die neh..tape2 B..glams jap ehh*

     Tergambar raut wajah kepuasan bile habess jek sesi bgambo x hengat~~

     Neh lak raut wajah dlm kelaparan bile habess jek sesi bgambo *cacing dlm perut kot yg bgendang gendut mntak mknan*

     Tadaa..hidangan suda sampai,mari kite makaaannnn...



P/S: Aku bookan gile glams yeww.Aku juz ske bgambar & bposing.Mcm aku kate td,syiokk kot nengok gambo2 neh ulang2 kali ble busan.Pasneh aku nk p masok Gadis Melayu ler buleh x agak2?? Nk masuk Dewi Remaja sume nyew kene seksi meksi bagai *tuh giler glams lahh tu labuu* Hoho seblom aku mule meraban merepek kerepek,baek aku p tdo sgera.Nuniteee guysss ^_^

   

     

     

14 comments:

  1. sweetnye kamu berdua!semoga kekal ;D

    ReplyDelete
  2. sweet couple of the year 2...smga berkekalan la hngga ke jnjang pelamin

    ReplyDelete
  3. hy dear..kalau background ni tukar ke plain..mesti lagi senang nak baca.. :)

    just my opinion.. :)

    ReplyDelete
  4. haha iqa ada bykkk baju superman ni.
    mmg addicted giloss.
    pewit..jgn kwen pakai mcm tu pun da la.
    haha

    ReplyDelete
  5. Cheqwa: Tengss dear..Doa2 kan yeww.Aminn=)

    ReplyDelete
  6. Madiey Kamal: Aminnn..Tengss dear..Hehe sweet keww=)

    ReplyDelete
  7. Makdara Terdiva: Tengss atas keprihatinan kamu.Insha allah akan d timbang tara yeww=)

    ReplyDelete
  8. SyafiqaKarim: Kanzz..bju Superman mmg wat kite jadik geram x tntu hala..smart & gojes kann..haha kawen t kai superman ble nk joget lambak jek buleh kan kan kannn=)

    ReplyDelete
  9. ouhh yee.faizal tahir..sweet :)

    ReplyDelete
  10. Aril: Faizal Tahir tuh laki..Kalo versi pompuan Fauziah Tahir ler..hehe=)

    ReplyDelete
  11. sweety nya pakai baju sama . suka2 .

    ReplyDelete
  12. Jieha Lu'lu: time taceh atas pujian iteww..suke2=)

    ReplyDelete